Tråkig dag

Jag har nyligen börjat äta frukost igen, jag har perioder då jag ibland inte äter på morgonen. Men nu har jag kunnat börja äta frukost igen. Så idag startade jag min morgon med att äta två mackor och titta på Andra Avenyn som jag ofta tittade på när jag var mindre. Efter det så tog jag tag i att rensa mina kläder eftersom jag knappt får plats så rensade jag och fyllde två ikea påsar och dom ska jag ta te mamma imorgon och lämna hos henne. Efter det åkte vi iväg och handlade och hämtade ut ett paket. När jag kom hem så åt jag lite och kolla på serie. Min onsdag har inte varit super rolig kanske, hur brukar ni starta eran dag?
 
Jag har börjat att äta gurka med dipp, eller bara gurka med typ cream fresh! Det är sååå gott enligt mig. Men det jag brukar äta som snacks eller så är jue popcorn! Jag älskar popcorn, och de vet hela min familj samt vänner till mig, jag ÄLSKAR det! Vad är erat favorit snack?

Hoppas ni har haft en bra dag som jag, nästa inlägg som kommer imorgon är där jag berättar om mina topp 5 lista på serie! Stay Strong!
 
 
Bloglovin♥, Familj♥, Vänner♥ | |
#1 - - Yolanda:

Vaping i fåtöljen, klä på sig och sedan frukost+serie ;)

Svar: Sedär! Imorgon så kommer jag lägga ut ett inlägg med topp 5 serier! Hoppas du ser fram emot det! 🙂
Anna Liljedahl

Upp