Topp 5 Serie

Min topp 5 lista på vilka serie jag mest tycker om! Jag kommer skriva lite om vad jag tycker om varje serie under varje bild!
 
5.
Hade extremt svårt för denna serien i början, men efter första säsongen ville jag se mer! Det är väldigt många jobbiga och obehagliga scener men jag tycker fortfarande att den är väldigt bra!
Har ni sett denna? Om inte så reckomenderar jag den! Den finns på HBO!
4.
Det hela började med att för drygt 10år sedan var min pappa iväg och jag ville inte vara hemma ensam så jag var hos min granne och just den här kvällen så skulle hennes familj titta på denna serien, och då fick jag också titta med dem. Sedan dess så har jag tittat på denna svenska serien till och från. Och jag tycker fortfarande att den är lika bra nu som då även om de är drygt 10 år sedan som den kom ut!
Har ni sett denna? Om inte så reckomenderar jag den! Den finns på SVT!

3.
Asså jag var fast efter första avsnittet! I januari detta året sträck tittade jag på denna serien varje dag i drygt 2 veckors tid! Nu väntar jag på att säsong 4 ska komma ut! Riktigt bra serie, min storebror har sett klart den också och väntar också på säsong 4, så jag tycker det är väldigt kul att vi har något gemensamt i serie väg att prata om när vi träffas! Har ni sett denna? Om inte reckomenderar jag den! Den finns på Netflix!
 
2.
 
 
Jag hittade denna serien för drygt 1år sedan och har letat efter säsong 3 ett bra tag! När jag sov hos min bästavän Emmie i 3dagar typ så fick jag henne att vi skulle se denna! Och när vi sett klart säsong 3 på en annan sida så kommer den ut där vi brukade se den! Men den är riktigt bra!
Har ni sett denna? Om inte Reckomenderar jag den! Den finns på Viaplay!
1.
Sen har vi min favorit serie GREYS ANATOMY, nä men asså jag är jue IN LOVE med den serien! Jag vet inte hur många gånger jag har tittat om den serien och gråtit lika mycket! Nu har jag för några veckor sedan börjat få Emmie att se den också och HON är hooked up på den serien vilket för mig glad. Ingen i min familj förstår hur jag kan sitta och titta och typ äta mat samtidigt, men jag är lite konstig de vet vi alla! 
Har ni sett denna? Om inte JAG RECKOMENDERAR ER!!! Den finns på Viaplay fram till säsong 15!
 
Så detta var då min topp 5 lista på serier! Lämna gärna en kommentar om vilken serie eran favorit är eller om ni sett någon av dessa jag har som topp 5! Stay Strong!
 
Bloglovin♥ | |
Upp