10/9 Lizz

Nu kommer detta inlägget ut lite senare än vad det var tänkt. Men saken är den att när jag laddade upp inlägget igår istället för i torsdags så vet jag inte riktigt vad som hände, jag hade jättemycket problem med att man inte kunde skriva in mitt bloggnamn i sökrutan. Men NU fungerar det!
 
Anledningen till att jag inte ens bloggade i torsdags var för att vi hämtade hem Lizz! Jag trodde jag skulle hinna blogga innan vi skulle åka till Kristianstad men tyvärr hann jag inte det! Men bättre sent en aldrig.
Vi fick veta att Lizz var den första kattungen som börjat äta riktig mat först, gå på lådan först, är keligast! Och det passar mig och Ludwig jättebra! Så skulle vi engeltigen hämtat henne idag, men sedan frågade vi om vi kunde hämta igår istället alltså 11/9. Men då skulle dem iväg så vi fick komma i torsdags alltså 10/9 och hämta hem Lizz. Lizzs mamma är 75% norskskogskatt och 25%chinchillaperser och hennes pappa är 100% huskatt.
Hon var jätteduktig när vi åkte hem i bilen, hon pep till en gång men annars låg hon och vilade. Många kattungar brukar kunna kräkas, kissa på sig eller bajsapåsig i buren för att de är rädda, men de gjorde faktiskt inte Lizz. Hon låg lungt i sin bur.
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem så gick hon runt och nosa och tittade sig omkring, samt att hon hittade lådan ganska fort och förstod att där ska hon göra sina behov.
Hon har faktiskt inte kissat eller bajsat annanstans än i lådan, vilket är jättebra. Hon äter bra, dricker mycket vatten och busar en massa.
Hon är perfekt för oss och hon är jättemysig!
Igårkväll kom hon och la sig vid min hals och sov där en lång stund.
 
 
 
 
Och igårkväll sov hon såhär på mig. Vill ni ser mer av Lizz kan ni gå in på min instagram annaaliljedahl där finns en instagramstory som heter Lizz, där kommer jag lägga ut massor om henne! Topp 5 serier kommer ut imorgon istället! Stay Strong!
Bloglovin♥, Familj♥ | |
#1 - - Fox:

Naww vilken söt katt 🐱

Svar: Tack ^^
Anna Liljedahl

#2 - - Yolanda:

Så himla gullig katt ^^,

Svar: Tack!^^
Anna Liljedahl

Upp