Helgens mys, med massor av bilder!đŸ„‚

Hellu! SÄÄÄ det har gÄtt ett par dagar och jag HAR satt alarm pÄ mobilen varje dag runt klockan 16 dÀr det stÄr "BLOGGA"... Men eftersom jag har haft lite att göra nu under helgen sÄ har jag tyvÀrr inte hunnit. Och idag nÀr alarmet ringde sÄ satt jag och pluggade.SÄ NU Àntligen sÀtterjag mig ner för att skriva hur min helg har varit!
 
SÄ i fredags den 29 maj kom Becca till mig och vi kÀkade lunch och sedan Äkte vi till VÀla. PÄ vÀla sÄ var jag tvungen att köpa en ny bodylotion, en studentpresent. Sedan sÄ gjorde Becca en spontanare och hon gjorde sin första peircing! Hon gjorde tungan, och dÄ kan jag sÀga att jag har haft min tungpeircing i typ 8 mÄnader. Och Becca sa att hon Ängra typ att hon inte gjorde tungan tidigare, men men NU sitter den dÀr och hon fÄr byta om ca 4 veckor! DÀr efter körde vi runt lite för att vi skulle fota men vart vi Àn typ Äkte sÄ var de massor av folk sÄ vi fick vÀnta till senare pÄ kvÀllen!
 
Och i lördags tog jag bara de lugnt och planerade inför gÄrdagen. Eftersom igÄr var det morsdag! Och jag Äkte sÄklart upp till Halmstad och firade min mamma. Jag var i Hlamstad runt ca 11.55 och dÄ var min mamma pÄ stationen och vÀntade pÄ mig,sÄ vi Äkte hem till huset och medan hon fixade klart lunchen sÄ gick jag ut med hunden. Och nÀr jag komtillbaka satte vi oss och kÀkade en god vegetarisk lunch, och ja min mamma Àr vegeterian och har varit de i flera Är! Och jag Àr sÄklart uppvuxen med att Àta bÄde kött och vegetariskt. Och nÀr vi hade Àtit klart sÄ hÀmtade jag hennes morsdag presenter.. och eftersom jag rÄkade visa henne en av presenterna för nÄgra veckor sedan.. SÄ köpte jag lite godis till henne som kompensation för att hon redan visste vad hon skulle fÄ.. Men hon blev nöjd och glad!
 
Vid klockan 14 sÄ gick vi upp till min mormor för att fika. Och halva slÀkten bor sÄklart pÄ samma gata som mamma, vilket Àr i en backe sÄ de e bara att gÄ upp för den och trÀffa halva slÀkten. Och halva slÀkten Àr jue min morbor, gudmor och kusin, dock har min kusin flyttat till egen lÀgenhet för ett tag sedan.. Men han var med och fikade ocksÄ. Och sÄklart hade vi det jÀttetrevligt och mysigt! Sedan gick jag och mamma ner till henne och hon la sig och sola pÄ en picknikfilt medan jag tog en solstol, dÀr lÄg vi i nÄgon timma och sola, sedan satte jag mig pÄ filten med henne och gosa med min katt som kom och skulle vara med. DÀr efter gick min mamma in och gjorde kvÀllsmat och sen Ät vi den. Och runt 19.30 körde hon mig till tÄget dÄ jag tog tÄgen hem vid 20.11 tiden och var hemma 21.00, och jag kan sÀga att jag var riktigt trött! Men hoppas ni tyckte om inlÀgget sÄ ses vi i nÀsta inlÀgg! HÀr kommer bilderna frÄn helgen! Stay Strong!
 
 
 
 
 
Nu kommer alla fina bilder som Becca har fotat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotograf: Rebecca A.K
Bloglovin♄, Familj♄, VĂ€nner♄ | |
Upp