6 juni 18+đŸ„‚ (EGEN GIF I SLUTET)

SĂ„Ă„Ă„ som ni vet var jag super taggad inför denna helgen som var, och jag har haft en sĂ„Ă„Ă„ underbar helg! SĂ„ jag ska berĂ€tta ALLT för er NU!!! Och vi alla e över 18 sĂ„ vi FÅR dricka alkohol!
 
Det börja med att jag pĂ„ riktigt kĂ€nde mig som ett litet barn dagen innan julafton! AssĂ„ jag tror inte ni förstĂ„r HUR exalterad JAG var inför att det skulle bli lördag! Speciellt över att fĂ„ sĂ€tta mig i lugn och ro och sminka mig och fixa hĂ„ret. Men nej sĂ„ roligt ska vi INTE ha det! Det börja med att JAG inte kan sova, sĂ„ jag somna runt typ 02.10 tror jag och eftersom jag hade svĂ„rt att somna satte jag fram klockan till 8.30 eftersom jag egentligen tĂ€nkte gĂ„ upp 8.00 men nej.. Klockan ringde 8.30 men jag var för seg för att gĂ„ upp sĂ„ jag gick upp vid ca 9.00 istĂ€llet.. Och 9.30 började jag fixa mig.. UrsĂ€kta men jag har en tid att passa dĂ„ tĂ„get skulle gĂ„ 12.22 och jag sĂ€tter mig och fixar mig 9.30... SĂ„ duktig som jag e börjar jag fixa mina bryn och lĂ€gger pĂ„ fransarna jag ska ha, sedan tĂ€nker jag, hum fixa hĂ„ret ja de gör jag! JAG SATT I ÖVER 1 TIMMA OCH FÖRSÖKTE FIXA MITT HÅR SOM INTE VILLE SAMMARBETA MED MIG.. SĂ„ klockan 11.20 börja jag fĂ„ lite stress och panik eftersom jag knappt hade hunnit klart.. SĂ„ jag satte upp hĂ„ret i en slarvig knut och sminkade det sista vilket var,concealer och higligt! Sedan sprang jag typ och bytte om och packade ner det jag skulle ha. Och jag e jue den smarta tjejen som ALDRIG Ă€ter frukost, och jag skulle dricka hela dagen.. SĂ„ jag fick snabbt Ă„ka inom maxi och köpa en redbull och en protinbar.. Jaja de fick duga, dĂ€r efter blev jag avslĂ€ppt pĂ„ tĂ„gstationen och invĂ€ntade tĂ„get. NĂ€r jag kommer till Halmstad sĂ„ stĂ„r min fina vĂ€n Donna och hennes mamma och vĂ€ntar pĂ„ mig, dĂ„ hennes mamma ville köra oss till Becca istĂ€llet för att vi skulle ta bussen! HUR GULLIGT VA INTE DE?!
 
Jag berÀttar för Donna att mitt hÄr ville inte sammarbeta, sÄ vi kom överrens om att hon skulle locka mitt hÄr nÀr vi kom hem till Becca!
Och eftersom Becca inte riktigt va klar med maten sĂ„ kunde Donna hjĂ€lpa mig i lugn och ro med mitt hĂ„r, dĂ€r efter sĂ„ satte vi oss ner och kĂ€kade en riktigt god lunch! Vi poppade en flaska mousserande till maten. DĂ€r efter satt vi och pratade och lyssnade pĂ„ musik i flera timmar. Vi poppade som sagt en till flaska, drack lite shoots och blandade likör 43 med mjök! bestĂ€mde vi oss för att ÄNTLIGEN Ă€ta efterĂ€tten, och den hade sĂ„klart Becca failat med. Vi skulle alltsĂ„ Ă€ta choklad mousse men den blec failad sĂ„ VI hĂ€llde i alkohol alltsĂ„ likör 43 och nĂ„gon annan sprit i choklad moussen och blandade runt! Jag kan sĂ€ga att de va gott! Sedan fortsatte vi snacka, dricka och lyssna musik!
 
KvÀllen slutade med att min mamma kom och hÀmtade mig, vi Äkte till Citygross och dÀr gick jag runt vÀldigt full och sedan nÀr vi kom hem till henne forsatte jag dricka lite. Och efter klockan 00 sÄ försökte jag ragga pÄ mig en efterfest hemma hos MIN kusin! DÄ klockan hade paserat 00 sÄ var de 7 juni, och min kusin fyllde 24Är! Och jag kan Àrligt talat sÀga att JAG försökte fÄ honom att han och jag skulle ha en efterfest hos honom klockan 01.30 typ och att JAG skulle gÄ hem till honom. Men tyvÀrr blev det ingen efterfest vilket var vÀldigt trÄkigt! Jag somna runt 02.10 IGEN och vaknar ca 2 timmar senare av att det e ljust, sedan somna jag om igen och vaknar vid 9.30. Jag gÄr ner och kÀkar min frukost som bestod av en laktosfri risifrutti och en laktosfri dryck frÄn Njie. En aning bakis, men e fett nöjd med att jag inte spydde! Sedan Äkte jag till min pappa vid 18 och firade honom dÄ han fyllde 61 igÄr. SÄ i guess att detta va min helg! Jag har extremt mÄnga fina bilder frÄn lördagen! Som kommer hÀr!! Stay Strong!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bloglovin♄, VĂ€nner♄ | |
Upp