5 saker som kommer hända!

Förra sommaren bloggade jag om " 5 saker ni inte visste har hänt" och nu tänkte jag skriva om 5 saker som kommer att hända de närmsta månaderna!
Så jag hoppas att NI kommer gilla de! För jag e supertaggad på att skriva!
 
Så den första grejen är, att nu på lördag är det V.I.P kväll med mina tjejer! Och detta har jag berättat om innan i ett annat inlägg.. Men jag tror inte NI fattar hur taggade vi är på detta, då vi inte har träffats alla tre på väldigt länge! Så vi ska hem till Becca vid ca klockan 13 och från och med då så kommer vi att dricka, lyssna musik, käka god mat och sedan efterrätt!
 
Nummer två, på söndag firar jag min pappa som fyller 61år! Och tyvärr kommer jag vara en aning bakis den dagen.. Men jag ska ändå ut och fira honom, då ska vi käka hans hemgjorda pizza! Och jag säger bara att HAN kan laga riktigt god pizza!
 
 
Nummer tre, NÄSTA fredag den 12 juni tar min yngsta kusin studenten! Nä men kan vi snälla stanna tiden lite?? Min yngsta kusin tar studenten jag förstår knappt vad som hände där.. För mig kommer hon alltid vara liten! Men lillan ska ta studenten.. Åhh de känns så overkligt!!
 
 
Nummer fyra,i Juli har jag och min sambo 4år tillsammans! Öööö VAD hände där?! Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma..4år tillsammans e helt sjukt! Och förhoppningsvis kommer vi ha 5år nästa sommar, och DÅÅÅ är de ännu större planer inför att vi har 5år tillsammans!
 
Numemr fem, någon gång under sommare kommer min bästavän att göra en fotografering med mig och min mamma! Då jag gav min mamma en bok i morsdagpresent där det fanns olika saker längst bak som små "checkar" och en av dem va att min bästavän ska fotografera mig och mamma!
 
Vi ses i nästa inlägg! Stay Strong!
Bloglovin♥ | |
Upp