Update - Student

De va inte igår man satt här, men som ni alla vet har jag jue pluggat på distans men nu är det klart nu har jag bara 3 inlämningar och slutprov!
Slutprovet gör jag på fredag den 10/7! Men det är inte de som inlägget kommer handla om! Jag var på student i början av juni! Ja och nu är det juli.. Så för drygt 1 månad sedan var jag på 2 studentfester och jag kan säga att det var SMÅ motagningar med bara släkt på den ena och BARA jag som gäst på den andra motagningen! Så vi börjar med första motagningen!
 
Emmie!
En av mina närmsta vänner idag! Och jag höll aldrig något tal för henne på hennes student den 9 juni, då det bara va jag, hennes mamma och extrapappa där.Och hur kommer det sig att jag poppa upp på hennes student den 9 juni? Jo för när jag vaknade den morgonen kände jag att jag ville vara med och fira just henne på hennes studentdag eftersom hon var hos mig på min student 2018! Så jag kontaktade hennes mamma och så gjorde vi upp en plan och Emmie hade ingenaning om att jag skulle komma, och när hon öppnade dörren så vart hon helt förvirrad och trodde att jag skulle komma den 12 juni som jag från början hade sagt! Men jag dök upp som en överraksning och hon blev extremt glad, vilket gjorde mig glad! Jag tog med 2 flaskor bubbel och där satt vi och bara hade de mysigt och vi snacka massor av skit! Vilket va as kul!
Så jag tänkte skriva ihop ett litet tal här nu som e riktat till Emmie som jag bland annat kommer läsa upp den 18 juli för henne! Den 18 juli kommer det bli en lite större fest för henne med hennes släkt och mig!!Och då kommer jag bland annat hålla detta talet jag skriver nu!
 
Emmie, vi har kännt varandra i ca 4år men fått mer kontakt efter det, då du började på samma skola som mig! Du kom te Sture! Men innan du hamnade där träffades vi på Sturefestivalen! Och vi bytte snapchats med varandra eller vad man ska säga.. Jag vet inte haha! Men sedan överraskade vi Lisa vår fina vän och där efter fick vi en underbar vänskap! Nu har vi kontakt varje dag och vi träffas typ varje dag! Och du e ett lyckopiller för mig och för så många andra! Men för mig är du såå mycket! Som din mor kallar oss så är du och jag som henne och hennes väninna! Vi sitter ihop på ett skumt sätt, vi pratar flera gånger på en dag, vi facetimar och kallar varandra smeknamn! Men för mig är du min watermelon sugar hai person!
Jag älskar dig buddy och du och jag kommer göra sjuka saker tillsammans i fortsättningen! Vi kommer göra resor tillsammans skulle jag tippa på eller bara åka iväg på en tjejtrip någonstans och ha hur kul som helst! Och vi har till och med en egen spellista som reprecenterar oss två! Men våran låt är Breakeven av The Script!! Lycka till i livet min bästavän jag älskar dig!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sandra, min minsta kusin tog studenten den 12 juni! Så jag åkte hem till Emmie den 12 juni och fixade mig sedan körde jag hem till min mamma och lämnade bilen och så gick vi till Sandras mamma. Där träffade jag Matilda och Sandras mostrar Lisa och Anna som jag inte hade träffat på flera år, och sedan träffade jag Matilda och Sandras mormor och morfar som jag inte har träffat sedan MAtilda fyllde 18. Sedan vart jue mina morbröder där, Jörgen och Bengan. Bengan e pappa till Matilda och Sandra. Sedan var min kusin Johanna där och egnetligen skulle hennes bror Eric (min kusin) också varit där men han jobbade. Och för er som udnrar så är Matilda storasyster till Sandra. Men lillan tog studenten och det känns så sjukt! Sandi tog studenten! Det känns så konstigt att minstingen har tagit studenten. Hon kommer alltid vara liten för mig och jag älskar Sandra så mycket! Lycka till i Livet min minsting jag älskar dig massor!!
 
Johanna(Jojo) AKA kusin!
 
Lillan och jag!
 
 
Sandra och hennes otroligt fina mamma!!
 
Hoppas ni tyckte om detta inlägget! Imorgon kommer jag uppdatera om hur min midsommar var! Stay Strong!
 
Bloglovin♥, Familj♥, Vänner♥ | |
Upp