NailsđŸ’…đŸŸ

SÄ mÄnga som jag kÀnner gör alltsÄ sina naglar, inklusive jag sjÀlv. Och jag gör som sagt inte mina naglar för att andra ska tycka att de Àr snygga utan jag gör det för min egen skull, för att jag tycker att det Àr snyggt.
Oavsett om du tycker att de Àr fula eller nÄgot sÄdant sÄ Àr det din Äsikt, tycker jag de Àr snygga sÄ bryr jag mig inte om vad du tycker lixom.
Men idag innan jag gick frÄn nagelsalongen sÄ var det en Àldre kvinna som kom in och skulle göra sina naglar, och hon visste inte riktigt vad hon skulle göra. SÄ hon kom fram till mig och tittade hur mina naglar sÄg ut och sedan frÄgade hon försiktigt, "Àr det okej om jag gör likadana som dig?" Jag svarade kort att det Àr inga problem, roligt att nÄgon ville göra likadana som jag.
 
 
 
SĂ„ hĂ€r blev mina nya naglar, grĂ„ombre och jag Ă€r super nöjd! Är du som mig och gillar att göra dina naglar eller har tips pĂ„ nĂ„gra just du tycker Ă€r snygga sĂ„ tycker jag att du ska kommentera hĂ€r nedanför med en lĂ€nk sĂ„ kan jag ta mig en titt och fĂ„ inspiration till nĂ€sta gĂ„ng jag ska göra om.
 
Jag publicerade ett inlÀgg tidigare imorse frÄn min resa jag gjorde i höstas med min sambo, har ni varit ute och gjort era första resa med er andra halva eller bÀstavÀn? Hade varit kul att fÄ veta vart ni isÄfall har Äkt!
Bloglovin♄, Nails♄ | |
Upp