Stress och Tatuering

Jag har haft så mycket med skolan på sista tiden så jag har inte haft ork eller tid att blogga.. Men jag har försökt att umgås med mina nära och kära och fokuserat mer på mig själv de senaste veckorna, eftersom jag har varit extra ledsen på senaste veckorna. Sorgligt nog förlorade jag en kompis för ca 2 veckor sedan så har varit väldigt ledsen så har inte orkat något riktigt att uppdatera här eller någon annanstans.
Men som sagt jag har haft mycket stress med skolan också eftersom jag går sista året på gymnasiet så har man mycket att tänka på tycker jag.  Jag har kännt mig extremt stressad över skolan för de är så mycket som ska göras hela tiden, så för min egen del så vill jag nu bara fokusera på skolan och blogga när jag har tid.
 
Men idag så ska jag ÄNTLIGEN tatuera mig efter mycket om och men så ska jag göra min första tatuering, detta motivet har jag länge velat ha, men har inte haft råd att göra det. Så när jag fyllde 20år så fick jag i present av min fina mamma att hon skulle betala min tatuering, så nu är de äntligen dags för mig att tatuera mig! Och jag är jue inte lite nervös utan väldigt nervös och min mamma kunde inte följa med så jag ska gå dit själv.. Men mina två fina vänner Erik och Frida ska följa med och hålla mig sälskap. Och varför följer inte min pappa med för? Jo för han kan inte va borta från jobbet hur länge som helst, så mina fina vänner följer med mig istället!! Detta motivet är ett minne från 2012 då jag förlorade min bästavän och bonuspappa. Och jag har kännt länge att jag velat ha detta motiv, så äntliget ska jag få tatuera in det! Och det är då en orm som är formad som ett hjärta.
 
Men jag ska försöka uppdatera så ofta JAG kan och hoppas att ni har en super fin dag ni också!!
 
Puss och Kram! ❤
Bloglovin♥, Familj♥, Inspiration/Tatto♥, Vänner♥ | |
Upp