Update!! 20år!!

OMG JAG ÄR 20ÅR!!!! Jag fyllde 20 i lördags den 20 januari, och jag hade en sååå fin dag! Det första började med att min fina sambo Ludwig har sedan i november pratat i smyg med min bästavän och min bästavän har då alltså planerat en överraskning till mig så därför har dom smugit med de. Men inget jag blivit arg för jag blev såååå överraskad och glad! Min bästavän "kidnappade" mig till Helsingborg till då Väla, och vi hade det suuuuuuper mysigt!! Så här kommer dom bilderna från när hon "kidnappade" mig till Väla!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan på kvällen så hade jag kalas hos min fina mor, där jag fick massor av fina presenter!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fin present av mammas kompis!
 
 
 
 
Min mammas present var att hon ska betala min tatuering.
 
 
Fruktskål av min fina mormor som tyvärr inte kunde komma för hon hade maginflensan..
 
 
Doftljus av min morbror!
 
Halsband av min bästavän
 
 
Halsband från Bianca Ingrossos märke!
 
 
Parfym av min fina mamma också!
 
 
Parfym från min sambo!
 
Glas, bok och någon visp fick jag av min kusin och hans tjej!
 
 
 
 
 
Allt detta fick jag då alltså av mina nära och kära, och jag är sååå himla glad för de! Hade som sagt en underbar dag först med min bästavän och hennes familj, dem är som min lilla extrafamilj och sedan kalas hos min mamma.
Och i måndags så åt jag och min pappa ute på resturang för han kunde inte vara med och fira mig i lördags och sedan ska vi ha släktkals den 4 februar med hans sida, så han och jag hade en mysig kväll i måndags efter skolan och vi åt på en fin resturang. Lite far och dotter mys med andra ord!
 
 
Och av min fina kusin Johanna som tyvärr inte kunde komma så bjöd hon mig och mina andra två ksuiner Matilda och Sandra på en myskväll!!
 
 
 
 
Men det bästa jag fick uppleva på min födelsedag var jue trottsallt att GÅ till systembolaget och handla!! Eftersom att man har alltid varit med sina föräldrar förr och nu får jag äntligen göra det själv så de var roligt tyckte jag! Spännande eller hur man ska förklara, HAHAH!
Så detta var en lite update på min födelsedag som var för några dagar sedan!!
Bloglovin♥, Familj♥, Foto/film♥, Vänner♥ | |
Upp