2017 till 2018

WHAAAAA DET ÄR 2018!! Kan ni fatta att det redan är 2018? De kan jag typ, eftersom jag snart fyller 20 och tar studenten detta året. Förra året var fartfylld och massor av kaos hände, men de löste sig. Detta året börjar väll med att jag klippte mig förra veckan, och snart fyller jag 20år och tar studenten i juni.
Men detta inlägget handlar mest om massor av bilder från 2017 och liute i början av detta året!
Detta beskriver då mitt två 2017 lite granna.
 
2017
 
 
 
 
 
En fin vän till mig hälsade på skolan 2017
 
 
 
 
 
 
Resan till Amsterdam var jue bara sååå nice hösten 2017
 
 
 
 
Att träffa min fina Isabelle va jue bara super mysigt!!
 
 
 
Julen var jue bara supermysig!!
 
 
 
Och så har vi nyår!
 
 
 
2018
 
 
 
 
Färgade och klippte håret lite.
 
 
Börjar också med en myshelg med min fina Frida där hon smygfotar mig när jag spelar gitarr
 
 
Och inviger mina nya skor min mamma PRONT skulle köpa igår! Fina mamma säger jag bara!
 
 
Snart har jag och min fina sambo Ludwig bott tillsammans i 1år och det känns så sjukt bra, och vi trivs verkligen tillsammans. Det går inte en dag utan att jag har det roligt med honom jag älskar verkligen honom sjukt mycket!
Och jag kan bara säga att detta året startar på ett bra sätt!! Hoppas verkligen detta året blir super bra!!
 
Bloglovin♥, Familj♥, Foto/film♥ | |
Upp