Mysig tisdag🛍

Idag sĂ„ trĂ€ffade jag min extra mamma Marianne som jag inte har trĂ€ffat pĂ„ lĂ€nge! Och vi tog en fika och hade trevligt, sedan gick vi pĂ„ stan och hamnade inne pĂ„ affĂ€ren Rituals dĂ€r jag köpte lite kroppsvĂ„rd som jag prövade ikvĂ€ll och ska jag va Ă€rlig JAG KÄNNER MIG SOM EN NY MÄNNISKA!!
 
 
 
 
AssÄ rekomenderar detta kittet frÄ Rituals sÄ sjukt mycket! JÀttebra va de och jag Àr super nöjd att jag köpte de!
Och att fika med Marianne va super mysigt och jag hoppas att vi gör de snart igen!!
 
Imorgon sÄ har jag en rÀtt kort dag Àn vanligt vis, jag brukar gÄ till 14.40 pÄ onsdagar men imorgon sÄ ska vi ha forumteater och dÄ kommer vi sluta tidigare vilket Àr skönt. SÄ nÀr jag Àr klar runt 12.30 sÄ kommer min mammas kusin att hÀmta upp mig sÄ ska vi Äka till min mamma och titta pÄ min balklÀnning, och sÄ sks jag visa hur jag ser ut i den sedan ska vi Äka och shoppa lite! Kommer bli en trevlig onsdag.
Torsdag dÀr emot Àr vÀldigt ovan, för jag ska stanna kvar i skolan och repa till 15.30 vilket Àr ovant eftersom jag slutar runt 13.30. SÄ jag ska ungefÀr i 2 timmar ska jag repa med min klass inför slutproduktionen i april. Efter det sÄ ska jag Äka till min mamma och ha möte med henne och pappa om studenten och jag har sÄklart gjort en liten lista pÄ vad vi ska prata om, sÄ torsdag blir en lÄng dag och jag kommer bara typ gÄ och lÀgga mig direkt nÀr jag kommer hem pÄ kvÀllen efter jag Àtit kvÀllsmat typ!
Och fredag sÄ ska jag umgÄs med min mamma hela dagen typ och bara mysa med henne!
Hoppas ni har haft en fin dag!!
 
Puss & Kram!❀
Bloglovin♄, Familj♄ | |
Upp