Bloggpaus, Prat om lite olika saker🎀

Jag har inte bloggat pÄ ungefÀr 1 mÄnad, och jag har kÀnt att JAG VILL blogga men jag har inget roligt att uppdatera om dÄ.. Men jag har inte vetat vad jag ska skriva om, och jag vill verkligen uppdatera er. SÄ jag ska VERKLIGEN försöka, fÄr nog sÀtta en pÄminnelse att blogga varje dag.. 
 
StudentpratđŸ‘©đŸŸâ€đŸŽ“
Men iallafall för nÄgra mÄnader sedan kom min studentmössa. SÄ nu har jag iallfall hela mitt studentkitt klart, klÀnning, skor och mössa. Sedan har jag varit och kollat balklÀnning i början av februari och jag hittade en jÀttefin ljusblÄ klÀnning som jag dÄ ska ha pÄ balen den 3 juni. Studenten tar jag den 8 juni och jag och mina förÀldrar försöker ha möte minst 1 gÄng i mÄnaden eller fler gÄnger i mÄnaden, eller nÀr de passar oss bÀst. Och denna veckan sÄ ska vi ses den 1 mars och prata ihop oss mer om lite olika saker och jag ska gÄ upp till min morbor som bor pÄ samma gata som min mamma, sÄ ska jag diskutera lite mer om studentinbjudningskortet vad vi ska Àndra eller lÀgga till.
Och att ta studenten samtidigt som min kusin de kÀnns lite jobbigt, för jag vill sÄklart vara med pÄ hennes student och hon pÄ min, men ibland gÄr de inte. Och visst vi kan slÄ ihop vÄra studenter men dÄ blir de vÀldigt mycket folk och de vill inte hon eller jag. SÄ tyvÀrr har jag dÄ inte bjudit henne eller hennes familj för att hon kommer ha fullt upp pÄ sitt hÄll. Men jag hoppas att jag kommer att trÀffa henne i Norrekattspark pÄ studentdagen sÄ kan man iallafall sÀga grattis. Matilda Àr som min lillasyster och jag tycker mycket om henne, sÄ jag hoppas att hon fÄr en lika fin dag som jag fÄr nÀr vi tar studenten.
SÄhÀr ser min balklÀnning ut iallafall, Àr supernöjd med den, det var den första klÀnningen jag sÄg, och jag prövade massor men ville sÄÄ gÀrna ha den ljusblÄa och well de blev den!
 
 
Studentmössan och min tuta
 
 
 
 
 
 
 
Och jag vet att min studentmössa inte ser ut som "den brukar göra" men sanningen Àr, jag vill inte ha en "vanlig" mössa som alla andra sÄ dÀrför valde jag att göra en lite tuch pÄ min mössa genom att ha den helvit. Och om nÄgon tycker att den ser helt werid ut, dÄ fÄr den/dem personerna tycka de för de Àr JAG som ska ha mössan pÄ mig och ingen annan. Jag Àr nöjd med den sÄ vad Àr problemet dÄ?? Det finns inget problem
 
20Ă„rs fest
Som ni vet sÄ fyllde jag 20 för 1 mÄnad och 3 dagar sedan och jag hade en underbar 20Ärs fest veckan efter att jag hade fyllt Är. Mina underbara vÀnner firade mig otroligt bra, temat var dÄ glamour och vi tog massor av fina bilder sÄ tÀnkte visa er dom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hade en awseom kvÀll och tack till mina underbart fina vÀnner och sambo som gjorde min 20Ärs fest till den bÀsta kvÀllen!!
Upp