Long time NO see... Bal&Student

Ohhhh herregud va längesen det var!! Asså såååååå mycket hart hänt!! JAG har tagit studenten, efter mycket om och men så har jag äntligen gjort det!!
Som sagt jag vet att det har varit ett tag sedan jag bloggade, men jag har inte riktigt orkat att ta tag i att göra ett blogginlägg. Men åh andra sidan såååå kommer det bli ett LÅÅÅÅNGT inlägg med massor av bilder!
 
Så den 3 juni så hade jag balen i Tylösand. Och det var en riktigt rolig kväll! Och såhär såg min baloutfit ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så de där var alla bilder från min bal, och jag hade super trevligt med fina vänner!! Jag ångrar inte denna kvällen!
 
Och nu kommer vi till min student som var den 8 juni! Asså det var såå roligt och jag fick en massa fina saker av släkt och vänner! Här är min studentoutfit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där va alla mina studentbilder! Inte så mycket skrivande i detta inlägget men ändå en update på hur min baldag såg ut och min student! Och som ni såg så var min kusin med på några bilder eftersom vi tog studenten tillsammans.
Hoppas ni gilla inlägget!
Puss & Kram!!
Upp