Fredag

Ni vet när man ska sätta sig ner och sminka sig och det inte blir som man vill att det ska bli, men ändå så går man typ ALL IN för det ändå och skiter i hur det bli..
DET hände mig idag, för idag så hade jag och Ludwig planerat att åka till väla och fika och ha lite egen tid för oss själva. Vilket var super mysigt, MEN innan vi åkte dit så kände jag att jag ville sminka mig för det gör jag såpass sällan. Så jag satte mig och gjorde min sminkrutin och efter att jag hade kommit en bit med dt så inswer jag att det ser totalt för j*vligt ut.. Men jag skiter faktigst i det, för jag menar VEM ska jag sminka mig för? Jag har jue en kille som älskar mig för den JAG är och han struntar väll i om jag sminkar mig eller inte, han tycker jue om MIG för den jag är oavsett smink eller inte. Men i vilket fall som helst så efter vi hade varit på väla så tog jag en dusch och sedan sminkade jag om mig för jag skulle träffa en kompis så fort jag hade käkat, så när jag var klar så stack jag hem till min kompis Sara och hade det lite trevlig. Så efter att ha suttit där ett tag så hängde jag med henne ut till ett ställe som heter Rost där hon skulle käka. Och vi hade det riktigt trevlig, vi pratade om allt under himel och jord typ. Sedan mötte Ludwig upp mig efter att han hade varit och träffat sin pappa i stan, så vi gick hem tillsammans. Jag hade varit ute längre om inte Ludwig skulle jobba imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så imorgon ska vi till Halmstad till mina kusier som ska ha en fest för familj och vänner, så dit ska vi imorgon och umgås och ha det trevlig ett par timmar efter att Ludwig har slutat jobba. Jag hoppas att ni får en trevlig fredag och helg!
Bloglovin♥, Vänner♥ | |
Upp