Long time NO see...

OHHHHH gud va längesen det var jag gjorde ett blogginlägg.. Jag har inte haft så mycket ork att blogga efter den 20 mars, HUUUUM varför då kan ni säkert undra då.. Men sanningen är att jag i början av mars fick veta en tråkig nyhet, och det har påverkat mig något extremt.. Jag tänker inte gå in på exakt vad som hänt, men allt jag kan säga är att jag förlorade en kompis till mig, och som ni förstår så har det tagit ganska hårt på mig. Denna personen va en otroligt underbar människa som fanns där oavsett tid på dygnet och som sagt jag hoppas som sagt att hon har det bra där hon befinner sig nu. Jag hoppas iallafall att hon har det bra där uppe iallafall!
 
Men iallafall, JAG sak försöka blogga så mycket som möjligt fram till studenten!!!
Jag vill jättegärna blogga mycket och berätta hur allt går, men det känns som att jag inte har något "roligt" att berätta.. MEN jag ska försöka som jag sagt så mycket tidigare.. Iallafall så ska jag ha min slutproduktion med klassen V.17 och det kommer bli roligt, sista föreställningen som HELA klassen är med på, tidigare har det alltid varit uppdelat men NU ville vi ha något tillsammans eftersom vi snart slutar. Jag tycker de ska bli roligt, även om det känns typ skitjobbigt med att man inte vet ALLT ännu hur alla ingångar och utgångar ska ske så löser det sig!
 
Som ni vet så tatuerade jag mig den 20 mars och det var ett minne från 2012 då jag dels miste min bästavän samt min mammas sambo i cancer. Och den här tatueringen jag har nu den har min mamma ritat, den var på begravningskortet 2012 så jag kan säga HELT ärligt att JAG bär den med stolthet och jag ler alltid när jag tittar på den. Detta är en tatuering jag absolut INTE kommer att ångra mig, eftersom jag har tänkt på denna tatueringen i 6år och nu har jag den äntligen! Om ni följer mig på instagram så har jag lagt upp en bild där, men jag slänger in en bild nedanför så ni också får se hur den ser ut, slänger in en bild på begravningskortet också där ni ser likheten på hur de såg ut från begravningskortet och min ankel!
 
 
 
Imorgon däremot så ska jag gå förbi min farmor och hälsa på och lämna en inbjudan till min student! Eftersom jag inte har träffat henne sedan den 3 mars så känner jag att NU får jag gå och hälsa på henne. Men hon är välidigt förstående med att jag går i skolan och inte har så mycket tid att hinna förbi, men imorgon har jag det och det ska bli super mysigt att sitta hos henne och berätta massor som har hänt.
 
Jag avslöjar redan nu att i nästa vecka så kommer jag träffa ett av mina kusinbarn, och hon kommer att öva lite olika hår frisyrer på mig eftersom jag snart ska gå balen. Hon ska även också öva sminkning, det ska bli super kul, så jag kommer att uppdatera mer om det i nästa vecka!
 
Puss&Kram ❤
Bloglovin♥, Familj♥, Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp