100 år sedan, eller något?

Herregud va längesen de va jag bloggade, de va jue i augusti senaste jag bloggade över huvudtaget! Och för er som undrar hur jag mår så kan jag bara säga att jag har legat hemma sjuk i 3 dagar, så tyvärr ingen skola för mig än så länge denna veckan.. Och jag vill helst inte va hemma men de får de jue bli när man är sjuk. Okej jag ska vara ärlig nu, jag har funderat hur många gåmger som helst på att fortsätta blogga men sanningen är att jag suttit flera gånger och stirrat på denna vista tomma skärm hur länge som helst utan att komma på vad jag ska skriva. Och jag ahr då alltså feber, ont i magen och illamående känsla på de, har ingen aning om var de kommer ifrån.
Men min bästa kompis Becka som ni har sett lite i sommras på några bilder, hon har en blogg på nouw där hon skriver en massa saker varje dag, eftersom hon har flyttat hemifrån så skriver hon lite om de och sen om andra saker också! Så om ni trycker på bilden nedanför så kommer ni till hennes blogg.
 
 
 
Jag går som sagt i 3an på gymnasiet, jag fyller 20 om drykt 1 månad och 14 dagar. Hum, varför går hon i 3an borde hon inte tagit studenten? Jo de skulle jag ha gjort, men jag fick plugga upp matte och engelska 1år för när jag slutade 9an så hade inte mina lärare hjälpt mig, så därför fick jag plugga upp det 1år innan jag började 1an på gymnasiet på riktigt. Och jag vet att jag sagt detta tidigare, men alltid bra med en lite uppfriskning. Och såklart tar jag då studenten 2018 den 8 juni! Ser verkligen fram emot det och jag hade tänkt att blogga varje dag fram till studenten och sedan försöka efter studenten också är min tanke. Men jag har iallafall beställt min fina studentmössa och betalat den också sådant, så jag ser fram emot när den kommer till skolan. Och jag köpte en student klänning från Nelly men tyvärr va den för liten fast jag tog i storlek 38.. Så jag har skickat tillbaka den och får tänkte köpa den i en större storlek. Och jag skulle egentligen bara bytt klänningen men fick tillbaka pengarna så fort så jag hann inte ta den större storleken så därför ska jag köpa om klänningen. Den va inte speciellt dyr runt 200kr ungefär. Och min fina mamma hittade ett par skor för 300kr i Helsingborg till mig, och jag har hittat likadana skor som kostar runt 1099kr och i helsingborg hittade min mamma exakt likadana för 300kr. Well ja.. Vad mer finns det att säga? Jo jag och mina fina vänner var på Gekås i fredags och hade det super mysigt!
 
Hoppas ni får en fin dag fast jag ligger hemma i sängen.
Puss och kram! ❤️
 
Bloglovin♥, Familj♥, Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp