First dag back- 3an!😝

Well, första dagen avklarad och nu gÄr jag OFFICELT i Äk 3 pÄ gymnasiet! HÀrlig kÀnsla och jag har haft en super rolig dag dÀr jag har fÄtt lÀra kÀnna dom nya 1orna.
 
Vi har haft en mysig dag tillsammans 1or, 2or och 3or dÀr vi har lekt och lÀrt kÀnna varandra. Fick dock veta att min kusin kommer byta frÄn handelsprogrammet till estetiskaprogrammet teater, sÄ hon kommer börja imorgon i den nya klassen vilket Àr jÀtteroligt. SÄ man kan sÀga att "teater" sÄ Àr man som en liten familj kan man sÀga.
Vilket Àr vÀlidgt mysig, sÄklart kommer vi inte ha sÄ mycket med 1or och 2or men det hÀnder att vi alla teaterklasser trÀffas och gör lite roliga saker ihop som en liten familj.
 
Men idag har jag ocksÄ fÄtt trÀffa alla mina fina och underbara vÀnner, samt tvÄ stycken frÄn filmklassen som jag har saknat vÀligt mycket. Ted och Martin! Martin kommer alltsÄ va min baldejt dÄ balen Àr veckan innan studenten.
SÄ att trÀffa Martin och Ted var riktigt roligt, sÄklart var det super kul att trÀffa hela min klass och min favorit i Äk 2, Ludvig. Ludvig Àr en av mina bra vÀnner jag har i skolan, Àven om han inte gÄr i samma klass som mig sÄ tycker jag mycket om honom, för jag fick honom att inte byta linje frÄn teater till sammhÀl pÄ en annan skola! Vi Àr vÀligt bra vÀnner och honom tycker jag mycket om kan jag sÀga!
 
Sedan efter skolan sÄ Äkte jag snabbt hem till min kÀra mor och hÀmtade lite saker sedan Äkte jag upp till sjukhuset dÀr min far jobbar sÄ tog han och jag en fika, och sedan gick vi till apoteket och hadlade lite som jag behövde ha med hem. Vilket var en dag och nattkrÀm frÄn ACO och en bra sminkborttagning frÄn ACO.
 
Dagens bild frÄn första dagen i skolan! Ted hÄller i mig och Martin sitter pÄ huk.
 
 
 
Hoppas du ocksÄ haft en bra skoldag/jobbdag!
Puss och kram!❀
Bloglovin♄, Skolan♄ | |
Upp