Back To School📚

Wow, nu var det Àr vÀldigt bra tag sedan jag gjorde ett inlÀgg hÀr, har dock suttit flera gÄnger och försökt komma pÄ vad jag ska skriva men det har inte kommit upp nÄgot roligt.. Men nu har de det!!
 
Som mĂ„nga vet har jag gĂ„tt om ett Ă„r kan man sĂ€ga. Efter att jag slutade 9an sĂ„ istĂ€llet för att börja gymnasiet "pĂ„ riktigt" sĂ„ gick jag pĂ„ en skola som hette Klaragymnasiet, som lĂ„g i anslutning till det gymnasie jag faktist ville gĂ„ pĂ„. Men eftersom jag inte var godkĂ€nd i matte och engelska sĂ„ fick jag gĂ„ pĂ„ klaragymnasiet 1Ă„r och plugga upp dĂ„ matte och engelska. Och det Ă€r dĂ€rför jag gĂ„r med 99orna istĂ€llet för 98orna. SĂ„ hade jag inte gĂ„tt pĂ„ klaragymnasiet sĂ„ hade jag tagit studenten i vĂ„ras, men nu ser det inte ut sĂ„. Jag kommer alltsĂ„ ta studenten 2018 istĂ€llet. Men deppar jag för de?! NEJ!!😊 Jag gĂ„r med en super bra klass och jag deppar inte för att jag kommer ta stundeten 2018 istĂ€llet dĂ„ jag Ă€r 20Ă„r. TvĂ€rt om, jag Ă€r glad att jag fick gĂ„ pĂ„ klaragymnasiet.
 
SĂ„ imorgon börjar jag ÅK 3!!!!!! Och sĂ„klart kommer de bli super kul. Jag ser fram emot detta Ă„ret eftersom det Ă€r mitt sista Ă„rpĂ„ gymnasiet, och sen till vĂ„ren kommer jag FINALLY ta studenten!! Men innan studenten Ă€r det balen och de kommer ocksĂ„ bliu super kul! Men sedan fĂ„r jag tĂ€nka pĂ„ att det Ă€r mycket plugg ocksĂ„ men jag ska försöka att blogga sĂ„ mycket jag orkar!
 
SÄ först av allt, har ni haft en bra sommar? Det har jag.. TYP haft. Jag sökte massa sommarjobb hÀr i skÄne eftersom jag flyttade hit i januari, men tyvÀrr fick jag inget, sÄ jag har mest bara gÄtt hemma och trÄkat men samtidigt har jag haft lite kompisar hÀr pÄ besök. SÄ jag har inte haft en sÄ falrigt trÄkig sommar som man skulle kunna tro. Sen förra veckan sÄ köote jag en ny vÀska, inför skolstarten för att min förra vÀska jag hade den gick sönder nu under sommaren. SÄ jag bestÀmde mig för att köpa en ny vÀska vilket jag gjorde, MEEEN nÀr jag kom hem sÄ insÄg jag att vÀskan jag köpte var LIIIIIIIITE för stor. Det var en WEEKEND BAG, alltsÄ en alldeles för stor vÀska för mig. SÄ jag fick byta den vÀskan i lördags och det blev till sist rÀtt vÀska. Och i den fÄr jag plats med rÀtt mycket, som ett stort anteckningsblogg, min dator och en pÀrm sÀkert fÄr jag plats med lite till. Hoppas ni har haft en fin sommar, för de har trotts allt jag haft! Och lycka till första dagen i skolan, det spelar ingen roll om de Àr högstadiet eller gymnsaiet, huvudsaken Àr att ni fÄr en bra första dag!
 
 
 
 
 
 
Ni fÄr ha en fin kvÀll!
Puss och kram!❀
Bloglovin♄ | |
Upp