Uppdatering

 Jag vet att jag inte har kunnat blogga som jag sa att jag skulle göra varje dag.
 
Men jag har varit tvungen att fokusera på skolan samt mig själv. Skolan har jag just nu mycket i olika ämnen i hela tiden typ, men jag ska försöka att blogga då jag har tid. Jag har som sagt mycket och jag hoppas att ni förstår att det är lite svårt att blogga när man har mycket.
Men idag ska jag träffa min kompis Zara efter skolan och jag lärde känna henne på min kusins student för några år sedan, och för ungefär 1 vecka sedan träffades vi på ett ställe och idag ska vi ta och träffas och ha en mysig eftermiddag. Ni har inte glömt att det kommer upp vloggar hela denna veckan på kanalen, det är som sagt vloggvecka denna veckan så in och ta er en titt om ni är nyfikna på vad som kommer upp.
 
I helgen så var Filli hemma hos mig och vi tog en massa fina bilder som jag tänkte dela med mig av till er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bloglovin♥ | |
#1 - - Emma:

Spännande!

Du är möjligtvis inte intresserad av en ny bloggdesign eller hemsida? Du tar så fina bilder! Tänkte om du kanske vill utvecklas ännu mer inom bloggandet och skapa en egen hemsida på en egen server. Bara ett tips :) I sådana fall känner jag en tjej som gjorde min som jag verkligen kan rekommendera, tror att hennes mail är [email protected]

Upp