Tandläkaren

Godmorgon på er! Jag gick upp för ett bra tag sedan eftersom jag ska hinna sminka mig och kolla så jag har alla skolsaker med mig.. Så jag går upp 06.15 varje tisdag, onsdagr och fredag.
 
 
Men idag så ska jag till tandläkaren vilket jag INTE ser fram emot.. Jag gillar inte det.. För lite mer än ett år sedan fick jag tandställning och jag tog ut den förra månaden, men innan jag satte in den så tog det mig ungefär 30 minuter att dra ut en tand för att jag skulle kunna få tandställning.. Och som ni då förstår så har jag blivit livrädd för tandläkaren så dit ska jag idag.. Även om det bara är en kontroll så är jag riktigt rädd asså!
 
Men denna dagen är rätt chill skulle jag kunna säga. Som jag berättade igår i blogginlägget så HOPPAS jag att de grupparbetet som jag har i historina att det kommer bra.. Med taneken på att det har varit lite kaos.. Så jag HOPPAS att vi ska prata om hur vi ska göra idag och på torsdag.. För arbetet ska tydligen vara klart denna veckan.. Men wha jag vet inte.. Jag har bara stor fet jävla ångest över detta arbetet för vi har knappt pratat eller något som vi skulle förra veckan.. Och ah.. Ni förstår nog hur stressad jag är då..
 
Och ja, imorgon så kommer min "Story Time" upp på youtube de får ni INTE missa!! Jag berättar VAD som hände i somras när jag blev av med min mobil på en fest. Sedan på fredag kommer det upp en "Haul" video från Väla/ Ikea. Och sen på fredag kommer även Filli hit och när hon är här kommer det inte bli så mycket bloggande utan det blir mer efter att hon åkt hem, då kommer jag att uppdatera med bilder som vi tagit och berättat vad vi gjort osv ni fattar vad jag menar!
 
Skolan♥ | |
Upp