Info/uppdatering

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga VARJE dag, men saken är den att JAG har intehaft tid att blogga för jag har varit tvungen att fokusera på skolan. Och sen var jag sjuk för 2 veckor sedan.
 
 
Så de senaste jag bloggade var när jag var sjuk. Och jag kan nu säga att det har ungefär tagit mig 2 veckor att bli frisk. Och jag hoppas att NI förstår att jag har varit tvungen att fokusera på att komma i kapp i skolan när jag var borta i typ en hel vecka, så förra veckan fokuser<de jag MEST på att komma ikapp och lite sådant. Men NU ska jag försöka att blogga nu varje dag igen, för nu har jag lite mindre att fokusera på i skolan.
Det ända som jag just nu känner att jag är mitt grupparbete i historian, som de ser ut där just nu är det lite kaos men jag HOPPAS att det blir bättre imorgon när hela gruppen samlas och pratar om HUR vi ska göra.
 
För er som inte följer mig på instagram eller på youtube så har jag klippt mig samt färgat om mitt hår.
 
 
Såhär blev det och jag är riktigt nöjd om jag får säga det själv. Tack till min kära kompis Hanna som gjorde detta.
Jag har även gjort en video om det som ni kan se om ni trycker på hjärtat ❤️
 
Och nästa vecka så kommer jag att börja med vloggvecka på kanalen så då får ni vara på hugget att kolla hur en vecka i mitt liv kan se ut från att jag går upp till att jag går till skolan och sen hem från skolan. Men eftersom att jag har lite inplanerat i nästa vecka också så får ni följa med på det också! Hoppas ni kommer gilla det, jag ser fram emot det riktigt mycket!
Skolan♥ | |
Upp