Update..

Asså jag vet att jag inte har bloggat, och varför jag INTE har bloggat är för att jag har varit tvungen att fokusera på skolan och lite sådant. Jag hoppas ni förstår!
 
 
Det är mycket i mitt liv som pågår hela tiden. Och sanningen är att jag INTE har haft ork att blogga för det har hänt en del i min familj som jag har svårt att förstå VARFÖR det har hänt.. Och det är därför jag knappt bloggar för att jag har dels mycket med skolan men sedan också att det har hänt en del i min familj.. Jag hoppas ni har förståelse till detta. Jag mår också väldigt dåligt på sista tiden.. Och det är både psykist och fysiskt.. Och det gör också att jag inte orkar att blogga..
 
Bloglovin♥ | |
#1 - - Anonym:

Vill inte du söka till programmet spårlöst på TV4?
För att söka efter dina rötter

Svar: Kanske!
Anna Liljedahl

#2 - - Kashma Izat:

Hej!

Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign som byggs upp efter dina egna önskemål? Eller varför inte din alldeles egna drömhemsida! :)

Upp