FRISK đŸ˜±

JAAAAAG ÄR FRIKS!! Jag Ă€r som sagt typ frisk. Min feber har gott ner vĂ€ldigt mycket, igĂ„r vid denna tiden sĂ„ lĂ„g jag fortfarande och sov och nĂ€r jag vaknade hade jag 38 och nĂ„got i feber.. Och senare igĂ„rkvĂ€ll nĂ€r jag kom till min pappa sĂ„ hade min feber gott ner till 37,6.
 
 
Och ja imorse nÀr jag vaknade hade jag bara 37 graders feber, med andra ord lite feber kvar med jag Àr som sagt frisk. Och jag har ytters lite halsont kvar sÄ vad ska jag sÀga.. Jag kÀnner mig frisk nu.
Imorgon konfimeras min syssling Johannes och well han konfimeras i samma kyrka som jag konfimerade mig för 3 Är sedan. Och Àrligt talat sÄ kÀnner jag mig FETT gammal helt plötsligt. Jag hade inga tankar att Johannes skulle konfimera sig Àrligt talat. Men det Àr sÄklart jÀtteroligt!!
Medan ALLA mina vÀnner har haft en lÄnghelg sÄ har jag legat sjuk hela tiden. Men nu fÄr jag iallafall njuta tvÄ dagar i vÀrmen!!! Kram!!
Familj♄ | |
Upp