Dålig uppdatering

Jag är medveten om att jag INTE har bloggat på fett länge sedan jag blev frisk. Men sanningen är att jag har tänkt flera gånger att jag SKA blogga men jag har inte riktigt haft tiden till att göra det.
 
 
Som ni ALLA vet så har jag skolan att tänka på också och att sedan blogga varje dag, asså JAG VILL verkligen men jag har lixom inget roligt att skriva om då.. Så well därför har jag inte bloggat.
Och jag VET att jag INTE har lagt upp NÅGOT på youtube sedan typ 4-6 veckor tillbaka då jag hade minn vloggvecka. Och när jag hade min vloggvecka så krånglade min dator efter 2 dagar, och well jag ska försöka ha vloggvecka DENNA veckan istället!! Så JAG hoppas att ni kommer gilla det!
 
Denna helgen har varit väldigt "fullspäckad" eller hur man ska nu ska säga. I fredags träffade jag en gammal kompis som jag inte har träffat på typ över 10år eller något. Okej ni undrar säkert "Har ni inte pratat o att träffas?"
NJAAA.. Vi har inte pratat på typ 2år. Vi pratade senast 2014 på hösten, och nu ska jag berätta hur vi träffades.
 
I fredags såvar jag på hemköp med Emma och vi gick runt och letade efter något som jag skulle äta för jag hade inte precis varit så duktig på att äta i fredags. Men det var för att jag bara hade 1 lektion och jag tyckte att jag kunde sjukanmält mig.. Men nej de gjorde jag inte. Så jag åt inte precis så mycket den dagen. SÅ när jag träffade Emma på eftermiddagen så var jag extremt hungrig.. Så vi gick till hemköp och när jag rundade ett hörn så stannar jag upp och tittar på en tjej som ser sååå bekant ut men jag kan inte minnas vart jag sett henne. Och det tar mig ca 10 sekunder innan jag verkligen fattar vem denna tjejen är. Och det visade sig att det var en tjej som har bott här i Halmstad för typ 10år sedan. Hon hette Matilda innan men hon ahr bytt namn till Anna, men efterso att JAG känner henne som "Matilda" så kallar jag henne för det och inte Anna. Men så vi stod och kramades jättelänge inne på hemköp och vi pratade hur länge som helst och det slutade med att hon hängde med mig och Emma. Och när Emma hade stuckigt hem så var jag och Matilda(Anna) ni ser själva jag kallar henne Matilda och inte Anna.. Hahah. Men så vi fortsatte att hänga och vi satt mest och snackade och sedan träffade vi min kusin Matilda, och jag kan säga att MIN kusin och Anna har då gott i samma klass för flera år sedan, och den förändringen som min kusin märkte var nog den roligaste jag sett på länge.
 
Men iallafall så jag träffade då Anna hela helgen, och jag kan säga att dt var riktigt roligt! Hon sov hos mig till igår och i lördags var vi på en festival här i Halmstad som då heter Andersbergs festivalen som är en gång om året typ. Och för att vara ärligt var det FÖRSTA gången jag var på den, och jag hade riktigt roligt! Jag tog massa bilder med mina underbara vänner som jag träffade!
 
Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp