Update om hur allt har varit för mig

Nu sitter jag här igen, och jag har stirrat på denna tomma skärm. Nu sitter jag här igen, och jag vet inte vad jag ska börja. Det har gått några månader sedan jag satt här sist.
 
 
Jag har suttit och stirrat på skärmen ett bra tag nu, och jag har inte vetat hur jag riktigt ska börja detta. Jag vill så gärna blogga, men JAG vet inte vad jag ska skriva för att NI läsare ska tycka att det ska vara kul att läsa.
Har NI tips på vad ni vill att jag ska skriva kommentera gärna det så blir det roligt för mig också att veta vad ni vill läsa om.
 
Senast jag bloggade var 28 september och NU är det 18 december. Och jag har tänkt flera gånger att blogga men jag har inte haft tid. Ingen tid åt att sätta mig ner och faktist blogga. Ska jag vara ärlig har jag inte ens haft tid för att tänka på hur JAG själv har mått. Jag har mått otoligt dåligt på sista tiden och jag har inte haft TID eller fokus att FOKUSER på mig själv, jag har satt ALLA framför mig själv. Jag har velat hjälpa ALLA mina fina underbara vänner mer än att tänka på hur jag faktist mått själv. Och jag insåg för några veckor sedan att JAG mår fruktansvärt dåligt.
Jag har haft så fullt upp med skolan och stressat med ungefär allt, vilket har lett till att jag faktist har mått extremt dåligt och sen inte orkat med skolan, eller något. Jag har inte orkat att tänka på vilken dag det är, vad klockan är eller vilken veckodag det faktist är. Jag har varit inne i min egen bubbla i snart 2 månader totalt och stressat och inte mått bra alls. Men förhoppningsvis kommer jag må bättre i början av januari. För då har jag fått vila ut och hämtat nya krafter.
Jag var hos läkaren 13dec för att kolla upp min mage för jag har haft så extremt ont och inte kunant äta, jag har själv trott att det är magkatarr MEN det har varit värre än för 3år sedan. Och jag tror också att det är undermedvetenstress jag har haft, så just nu går jag på medicin som min läkare har skrivit ut och det börja bli bättre. Så förhoppningsvis kommer jag va bättre efter nyår!
 
Sedan har det hänt en massa annat i mitt liv också som gjort att JAG inte orkat ta tag i mig själv. En nära släktning har gått bort och det här hände i september också. Det har lett till att jag inte har orkat ta tag i mig själv när jag var så stressad som jag var i september. Och det är därför jag har varit inne i min egen bubbla i ungefär 2 månader. Och jag kan tala om att jag fortfarande är i denna bubblan fortfarande bara att det böra bli bättre just nu.
Men på onsdag den 21 så får jag jullov och jag kan äntligen fokusera på mig själv och hur jag faktist mår!
Samt jag kommer ha tid att kunna uppdatera bloggen så mycket som jag kan.
 
Det är som sagt mycket som har hänt som jag kommer att berätta när jag känner att det är läge att berätta!Kommentera vad NI vill att jag ska blogga om som NI tycker är roligt att läsa så kanske jag också får MER insperation till att blogga!
 
Bloglovin♥ | |
Upp