Blogga varje dag...

Jag vet att jag suger på att blogga, men som alla vet så BEHÖVER man inte blogga varje dag.
 
 
Man behöver somsagt inte blogga varje dag. Man behöver inte "updatera sig" varje dag. Jag vet att det finns många bloggare som uppdaterar varje dag för ett så kallat "måste" typ.. Jag höll på att uppdatera mig varje dag innan också för ett måste. Men i längden tycker jag att det blir tråkigt för man vet inte vad man ska skriva om. Det har iallafall jag känt. Jag har känt att jag inte vet vad jag ska skriva om och det är även därför JAG inte bloggar varje dag. Jag bloggar för att jag tycker att det är kul, jag bloggar för att jag vill blogga, jag bloggar inte för att få en massa följare, även om det är kul att ha så känner jag att jag vill blogga för att JAG vill. Jag vill inte heller blogga varje dag och uppdater extat vad jag gör hela tiden varje dag. För mig känns det extremt tråkigt att göra det, jag vill uppdater när jag själv känner för att uppdatera. Och har jag något kul att berätta tillexepel två dagar i read klart att jag bloggar om det då. Men om jag inte har de så vill jag helst inte blogga varje dag.
 
Jag tror att det finns många som känner likadant som MIG. Att mn måste blogga varje dag och man känner att man inte har något roligt att berätta, men man gör det för att få läsaare att bli mer intresserad av att läsa ens blogg. Jag tror att många känner ibland att det är extremt jobbigt att blogga varje dag för att man inte vet vad mans ska berätta om. Jag har känt så flera gånger att jag inte har vetat vad jag ska skriva om här.
Jag har stirrat på den tomma vita skärmen där man skriver inläggen, jag har suttit och stirrat på den i flera timmar ibland för att jag inte vet vad jag ska skriva om, jag har till och med struntat i att blogga för jag inte vet vad jag ska skriva om. Och jag vet att detta är sanning för inte bara img utan säkert många andra också. Som sagt jag talar bara utifrån MIG själv!
 
 
Bloglovin♥ | |
Upp