Back To School

Som NI har läst har jag inte bloggat så mycket i sommar för att jag har dels jobbat och sen gjort en massa annat under sommaren som har gjort att jag INTE har haft tid eller haft riktigt ork till att sätta mig ner och skriva här på bloggen! Men nu är jag tillbaka!
 
 
Och efrersom skolan har dragit igång så börjar jag även att blogga igen! Eftersom jag tycker det blir på ett sätt lättare att blogga när jag går i skolan så får jag försöka igen! Och jag har inte så mycket ett skriva om varje dag, MEN jag ska försöka göra mitt bästa. Jag började skolan förra veckan och hela förra veckan var bara en chill vecka lixom, inget att göra typ.. Eller jo! Hänga med alla ettor som börjat, de var typ de vi gjorde hela förra veckan typ och sen hängde vi med treorna också. Så idag var de lixom seriösa dagen, man kände mer att skolan lixom dragit igång på riktigt nu.
Vilket känns både kul och tråkigt. Kul att träffa alla vänner och sådant, och de typ "tråkiga" är väll typ att man får massa plugg men sådant är jue livet. Man börjar alltid om på nytt kan man säga.
Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig, upp tidigt imorgon! Puss och godnatt!
 
 
Avslutar detta inlägg med ett fint foto från helgen då jag var ute med underbara vänner!
Skolan♥ | |
Upp