Träffa min underbara pappa

Måndagmorgon, vart ska man börja med här då?? Idag efter skolan ska jag åka till min pappa och vara där ett par timmar, dock ska han hjälpa mig att fixa klart några saker i ett häfte som ska in imorgon. Det är väll typ allt? Nej jag skojar!!
 
 
Så, jag börkar egentligen 12.50 MEN eftersom att jag suger i matte så har jag fått extra mattehjälp och den börjar klockan 10.00 till 11.00. Jag klagar inte för det för jag får verkligen hjälpen som jag behöver! Men efter att den har slutat så börjar jag inte förrän klockan 12.50 så jag har ungefär nästan 2 timmars hålltimma.. Och den är ganska tråkig men tiden går ganska fort. Och idag skulle min mamma ändå åka bort och handla vid min skola så jag passar på att åka med henne. Men som ni läste i förra blogginlägget så var jag på vårdcentralen igår och jaa, jag ska käka antibiotika i 5 dagar. Så jag lär jue vara frisk snart. Men wha, nu ska jag springa och packa ner mina saker i väskan och göra mig redo för att åka!
Familj♥, Skolan♥ | |
Upp