Fredag!!

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft skola men ändå en chill vecka.. Så jag fattar inte varför jag inte har bloggat när jag har HAFT tid.. Men ibland så känner man att man inte riktigt orkar.
 
 
Men nu sitter jag här.. En fredagmorgon, nu undrar ni varför jag INTE är i skolan.. Men jag har sovmorgon och jag börjar inte förrän 09.50 och slutar 11.20 skulle jag tippa på.. 1 lektion de är rätt chill.. Men vi ska som sagt så ska jag redovisa med två andra tjejer på denna lektionen, men det kommer gå bra.. Hoppas jag! Men idag kommer iallafall Kalle och vi kommer ha en myskväll ikväll ihop med min mamma. Vi ska alltså äta tacos och ha det trevligt för typ nästan första gången.. Eftersom att min mamma nästan aldrig har varit hemma när vi träffas så ska vi ha det lite trevligt en kväll iallafall. Och tyvärr så får ju jag sitta och vänta på Kalle ett bra tag.. Om jag slutgar lixom 11.20 och han kommer klockan 13.00 typ så blir det att vänta ett tag.. whää.. men men de är bara att bita ihop!
Igår fick jag även upp min Imac på mitt skrivbord hos min mamma, jag fick den i onsdagsmorgon för min pappa var och lämnade den innan han skulle till jobbet.. Så igår fick jag upp den efter mycket OM och MEN... typ..
Men nu blir det att sitta vid den datorn och göra skolarbeten, redigera videos till youtube och spela The sims 4!
 
Familj♥, Skolan♥ | |
#1 - - Fani❤:

Awesome med sovmorgon *-*

Upp