Morning rutine

 Jag vet att jag inte har bloggat så värst mycket, men har haft lite annat att göra nu de senaste dagarna!

Men nu ska det bli lite ändring! Jag vet att jag kanske har sagt så förr, men hade prov i förra veckan så vart tvungen att plugga till de. Sedan har jag haft lite fullt upp i helgen! Jag minns dock inte vad jag höll på med, eftersom det var mycket på en gång! Jag minns dock att jag var hos Ida igår. Hon har nyss flyttat till Falkenberg, så igår tillbringade jag hela dagen hos henne! Jag träffade också två andra kompisar där som hängde med mig och Ida och fikade. Riktigt rolig dag sedan idag var jagb ju i skolan, så ja heheh dagarna går fort!
Men här är iallafall morgon rutinvideon! Gå in på
och prenumerera!
 
 
Gårdagens outfit så ut såhär!
 
Glöm inte att gå in på Kategorin FRÅGESTUND där ni kan ställa frågor!!
 
Frågestund♥, Outfits♥, Vänner♥ | |
Upp