Avslutning

Gaaaaah! Min morgon var ju sisådär idag.. Min hund väckte mig klockan 5 imorse..  Men jag lyckades somna om. Så ja, jag vaknade vid 7 då klockan ringde. Upp fort och börja fixa mig inför skolavslutningen.

Min outfit idag! Diggar den väldigt mycket. Har aldrig någonsin haft shorts på en avslutning, har alltid haft klänning. Men i år blev de annat med de!
Jag och Ida hade ett litet tal i klassrummet till våra lärare. Och det lät ungefär såhär" Ja, vi vill bara säga några få saker.. Tack för ett jättebra år.. Och.. För allt stöd vi har fått!" Något sådant.. Och ja.. Sedan gav vi lite saker till då Madde och Hägg. Som ett tack för all hjälp och stöd vi fått under detta året!

Jag åker också till Stockholm idag. Och det ska bli jättekul!!! Få träffa massa underbara människor och bara ha skoj!
Men ja, nu ska jag hem och checka så att jag har allt med mig! 

Outfits♥, Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp