Workout

Asså ikväll så var jag ute och sprang. Och asså anledningen till att jag var ute och sprang var för att de var fint väder. Så jag tog en lång tur runt typ halva kvateret om inte mer än så.. HAHAH!

Asså jag tror att jag ALDIRG har haft såå ont som jag har JUST nu! Asså jag kan knappt röra mina ben känns de som. Jag kan knappast gå ner från trappan, ta mig upp från sängen, sätta mig i sängen, sätta mig upp osv..
Och ALLT detta händer alltså IKVÄLL. Efter att jag har sprungit, gjort armhävningar, situps, knäböj.. Jag orkade dock inte göra så mycket mer.. Så trött som jag var.. Och min kvällsmat var bara yoghurt med hallon, flingor, kokos och ett glas juice. 
Bara insåg att de blev LIIIIITE mycket kokos..Men de va gott!! De ända jag hade var: Hallon, yoghurt, flingor och kokos. Hur lätt som helst och de mättar. Men nu ska jag försöka att sträcka ut mina ben och LIDA lite.. HAHA

Träning♥ | |
Upp