Tattos

Hela min dag har bara bestått av att ligga i min säng hela dagen.. Eftersom att jag har varit så trött.. Och knappt sovit något på 3 nätter.. 3 NÄTTER!!!! Jag borde typ ligga och sova nu eller något.. Men om jag somnar nu kommer jag inte sova något inatt..Bättre att sitta uppe hur trött jag än må vara..

Jag har en app som heter Pinterest där jag heter @miniannaa som här på bloggen. De är alltså bara att gå in och följa mig eller skriva ert namn i kommentaren. Men jag låg iallafall och tittade runt efter olika tatueringar. Och fick lite inseperation till några tatueringar som jag tänkte visa för er!! Eftersom jag fyller 18 om ca ett halvår så får jag ju perica mig och tatuera mig. Min pappa fick ett val när jag var 15 år. Eftersom jag alltid har velat ha pericing sedan jag var liten sa mina föräldrar att jag skulle vänta tills jag blev 15 år och för att se om jag fortfarande ville ha.
Och när jag blev 15år ville jag fortfarande, min mamma sa ja tilla tt jag fick perica mig när jag var 15år men att jag skulle fråga min pappa. Så jag bad honom att komma hem till min mamma eter att han hade jobbat. Så frågade jag honom om jag fick perica mig, och då frågade han ju såklart vart jag skulle ha den. Och då sa jag läppen eller näsan. Men han tyckte direkt att läppen var uteslutet, så jag fick ta i näsan om jag där efter slutade tjata om en pericing. Och NU när jag är 17 så har jag börjat tjata igen om percing och tatuering. Men jag måste bara vänta i ett halv år till. Sedan slipper jag tjata om att jag ska göra de så kan jag göra som jag vill!! Men jag hittade lite olika bilder på snugga tatueringar som jag tänkte visa för er! Kommentera gärna vilken DU tycker skulle passa mig!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag föll för dessa 12 olika tatueringarna. Och jag underar lite vad NI skulle tycka skulle passa mig. Jag säger inte att de ni säger ska jag göra. Vi får se om jag ens väljer något av detta senare när jag ska tatuera mig. Jag kanske har fått andra planer senare på vad jag vill ha för tatuering/tatueringar. Kommentera gärna vilken DU tycker är fin!
Inspiration/Tatto♥ | |
#1 - - Anonym:

Vi borde göra en tatuering ihop *-* <3 ja älskar dig

#2 - - Anonym:

6
//Mikaela

#3 - - Kalleboiii:

3 sexigt
4 med någon du gillar
10 stiligt
11 gullig som fan!! Heffaklumpen😍

Upp