Bästavänner

Ja, jag vet att jag INTE har bloggat.. Och det är FÖR att jag har haft sååå mycket att tänka på hela tiden känns det som. Jag har inte riktigt orkat att sätta mig ner igen och blogga. Jag har försökt men de har inte fungerat såå bra.. Men ni är det jul och jag hoppas att jag kan skriva av mig lite nu istället.
 
Idag åker min bästavän hem till växjö igen.. Det känns så hemskt.. Vi ses så sällan och ja.. Men man får bara försöka ta det med en nya salt.. men det är såå svårt.. Så hon ska snart åka hem, och jag ska dra mig ut mot min pappa då. WHIIII va kul.......... Jag venne.. För det finns typ inget att göra ute hos honom. JO titta på netflix på min tv, spela tvspel.. typ det.. Finns inte så mycket annat att göra.. Men jag har jue med min dator ut till honom så jag KAN typ äta upp deras internet.. Varje gång jag är där så tar deras internet slut.. WOW.. FELL SORRY FOR THEM..Or not. HAHA Så hemsk jag är ibland.. Men men.. Nu ska vi in till stan och sedan åker Filli hem.. WHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kommer sååå sakna henne asså. Det är helt sjukt asså.. Men hoppas ni har de bra!
 
 
 
Vänner♥ | |
Upp