Underbara vänner

Jag har spenderat mycket tid med både min kille och mina vänner.. Så därför har jag inte haft tid att blogga.. För att jag har dels jobbat förra helgen också.. Så då blev de inget bloggande.

Idag ska jag träffa en av mina fina vänner från skolan. Hon heter Nathalie och ja, vad ska man säga om henne.. Jag kan säga att hon är rolig och en sjukt fin kompis!! Så jag tror vi ska ta en fika och sitta och prata, samt ska jag filma en video idag som kommer upp ikväll. Vi har varit lite dåliga på att uppdatera youtube, men jag har haft jobb så jag har inte hunnit.. Och Filli har inget internet så hon har inte haft de så lätt att lägga upp videos på youtube heller.. Men idag kommer det en video. Och ja, dom flesta börjar ju skolan imorgon! Jag är en av dom som börjar 1an istället för 2an. Jag tror jag har berättat de för er tidigare. Men what ever!! Sedan kväll ska jag ha en liten myskväll med min kusin som också börjar 1an imorgon. Hon är mer HYPER än någonsin kan jag talaom.. Hon har ringt mig och typ gråtit i telefonen av typ jag vet inte.. Ångest? Nervusitet.. Och massa annat.. Vad vet jag lixom?!
 
Jag var i Växjö igår och träffade Filli och vi shoppade! Jag hittade en ny väska inför skolan, sedan lite kläder, örhängen! Och jag kommer göra en haul video i veckan! För nu när skolan börjar så blir de lättare att hålla reda på vilka dagar man ska lägga upp videos! Och de kommer komma upp bilder på allt de jag köpt senare idag! För just nu måste jag fixa mig innan jag ska ner till stan och träffa Nathalie!
 
 


Vänner♥ | |
Upp