16 januari

Idag är det söndag, och om några timmar ska jag bege mig ner till jobbet och jobba kväll. Det blir dock bara 6 timmars jobbpass så de är inte så länge, men så ska man upp ganska tidigt imorgon för att fixa sig innan jag ska iväg till Halmstad för lite ärenden och sådant.
 
Idag sändes också ett repotage på SVT Halland där dem interbjudade min pappa angående Covid19. Min pappa är mikrobiolog så han jobbar med både Covid och nu Omikron. Repotaget var bara drygt 1minut lång men det gör jue inget, han förklarade det bra och jag som dotter känner mig välidgt stolt.
 
Så innan jobbet idag ska jag försöka städa upp och diska samt ta en dusch. Sedan kommer jag hem ikväll efter 22. Så när jag kommer hem får jag försöka varva ner och lägga mig i tid då jag ska upp ganska tidigt imorgon.
 
Ni får iallafall ha en fortsatt fin söndag! Jag kommer att länka repotaget från SVT Halland nedanför om ni är nyfikna på vad det handlade om! 
Stay Strong!
 
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/har-ar-labbet-i-halmstad-som-analyserar-ditt-coronatest?fbclid=IwAR3a87DA7tKXe73pi06Yso3f-AkHJhLQhv900tXbNyaMR-cAD1V_rfNPbZs
 
 
 
 
Bloglovin♥, Familj♥ | |
Upp