LÄGENHET & JOBB

OH MY GOOOOOOOOD!!! SÅ MYCKET ROLIGT SKER NU!!! AHHHHHH JAG HAR GRÅTIT AV LYCKA!! JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!!!!! Igår den 7/2 så var jag på en lägenhetsvisning och jag fick fundera över dagen om jag ville hyra den eller inte. Men det tog mig ungefär 3 timmar innna jag verkligen bestämde mig för att ta den! Jag ska alltså flytta in i MIN egen lägenhet 1 mars! En helt nyrenoverad etta på 39KVM! Det känns så roligt! Tyvärr blir det flytt 2 gånger ganska tätt intill på varandra. Jag flyttar ifrån Skåne den 19/20 och sedan den 1 mars flyttar jag eventuellt in i den ny renoverade lägenheten. Med eventuellt den 1 mars är att den är förhoppningsvis färdig renoverad då och jag kan flytta in. Jag kan knappt vänta!! Jag längtar så mycket!!!
 Igår när jag fick svaret att lägenheten blev min så brast jag ut i gråt, gråt av LYCKA!! Och jag kan knappt fatta att det går så bra helt plötsligt!
Jag har fått jobb i Halmstad också så börjar nästa direkt efter att jag har flyttat upp! Så det ser jag så mycket fram emot också!!
 
Sedan har vi att jag fått nytt jobb uppe i Halmstad som jag börja på den 24 februari! Jag kan kanppt fatta att allt rullar på sååå HIMLA bra just nu!! Åhhhhh det känns typ jättebra asså!!! Så när jag flyttat in i nya lägenheten kommer det komma MASSOR sv bilder!
 
Anyway, jag hoppas att ni ALLA har de bra och att de går bra för det gör jag! Vi ses i nästa inlägg!! Stay Strong!
Bloglovin♥, Flyttar♥ | |
Upp