Gott och blandat

Hur dålig får man egentligen vara? Asså jag vet att jag inte e jättebra på att uppdatera, jag vill så gärna skriva varje dag men det känns som att jag inte har något roligt liv att skriva om.. Men NU e de ändring på det. På fredag händer det spännande saker här hemma och jag kommer att skriva om allt på fredag. Jag e extremt lycklig och jag längtar så fruktansvärt mycket till fredag! Jag vill så gärna skriva om det MEN nope! INGEN kommer få vera förrän fredag, jag kan jue alltid skriva men då blir det ingen överraskning!
Men iallafall, hur ser mitt liv ut? Sist jag skrev så pluggade jag, eller jag hade tagit paus.. I fredags den 4/9 så var det bara att åka tillbaka till skolan och prata igenom om hur det ska bli. Och jag skulle varit klar som hotellreceptionist nu i slutet på augusti men eftersom Corona kom så var det bara att pausa utbildningen och sitta och vänta tills det var dags igen att börja skolan. Och jag är fullt medveten om att MÅNGA har förlorat sina jobb på grund av denna pandemin, och det är väldigt tråkigt. Så nu om dagarna letar jag jobb istället för att plugga och ha praktik.
 
Hur har eran helg sett ut? Min har varit fylld med glädje och massor av skratt! I fredags efter skolan så åkte jag direkt till Halmstad hem till Emmie. Vi drog ner på stan och handlade på hemköp samt systemet. Hela fredagen kolla vi typ bara serie och chilla. På lördagen så skulle jag iväg på 1års kalas för mitt kusinbarn Ebba. Slänger in lite bilder här nedanför hur min sminkning blev.
 
 
 
 
 
Efter jag hade varit på 1års kalas så åkte jag direkt till min kompis Becca för en tjejträff med henne, Donna och Emmie! Vi hade super trevligt och roligt! Sedan åkte jag och Emmie hem te henne och sov där och på söndagen åkte jag hem. Hoppas er helg var bra för de va min. Och på fredag LOVAR jag att berätta vad som kommer att ske! Glöm inte att checka min instagram där de finns massor av fina bilder! https://www.instagram.com/annaaliljedahl/
Stay Strong!
Bloglovin♥, Familj♥, Vänner♥ | |
Upp