PlaneringarđŸ„‚

 Heeeeeeeellu!! SÄÄ idag sitter jag och planera nÀsta helgs V.I.P trÀff med mina babes. Vi ska dÄ ha bubbel, god mat och nÄgon efterrÀtt. Och imorgon kommer dÄ Becca till mig och dÄ ska vi dra och kÀka lunch sedan ska vi ivÀg till VÀla dÄ, dÄ jag behöver ny bodylotion frÄn butiken Rituals. DÀrefter ska jag ocksÄ köpa en nalle som man hÀnger runt den som har tagit studenten och dÀr efter en studentpresent till min kompis.
 
Min kusin tar studenten den 12 juni sÄ om 2 veckor ska jag köra upp till henne och fira henne samt sova över. Min minsta kusin tar studenten det Àr helt sjukt!! Min kÀra vÀn tar studenten den 9 juni men dÄ har jag inte möjlighet att Äka upp till henne, sÄ jag ska inom henne den 12 juni istÀllet och lÀmna studentpresenten till henne och eventuellt fixa mig hos henne inför min kusins student.
 
SÄ jag har lite planer inför denna helgen, nÀsta vecka och dÄ om 2 veckor! Vilket kÀnns jÀtterolig, kÀnns bra att jag har sÄ mycket att se fram emot dÄ jag inte har haft sÄ mycket att se fram emot tidigare. Men wow, nu har jag verkligen det! Och jag kan knappt vÀnta!! Jag ser fram emot den 24 juli alltsÄ om drygt 2 mÄnader! Men jag kommer berÀtta mer om det nÀr det nÀrmar sig!
 
Har ni tips pÄ vad ni tycker jag ska skriva om? För ibland vet jag inte vad jag riktigt ska skriva om, har ni tips sÄ snÀlla lÀmna dÄ en kommentar om vad ni hade tyckt varit roligt att lÀsa om!
 
Och för nÄgra veckor sedan sÄ spontan besökte jag Becca vilket jag inte har skrivit om men hÀr kommer 3 gulliga bilder frÄn den mysdagen!
Vi ses i nÀsta inlÀgg! Stay Strong!
 
 
 
 
Bloglovin♄ | |
Upp