LĂ€ngtar till 6 Juni!đŸ„‚

Nu var det ett tag sedan jag bloggade och det har med att jag pluggar varje dag, och Àr klar pÄ eftermiddagen och dÄ kÀnner jag inte alls för att blogga. Men nu har jag lite roliga nyheter att berÀtta, pÄ fredag ska jag trÀffa the one and only my bestie Becca! Hon kommer ner till mig pÄ fredag och sÄ ska vi draoch kÀka,fota och Äka till vÀla. Hur ordningen blirdet vet jag inte men vi ska iallafall Äka och shoppa lite dÄ jag behöver nya hudvÄrdsprodukter. Och sÄklart kommer bilderna frÄn fredagen komma upp hÀr sÄ fort hon har redigerat dem lite.
 
PÄ lördag ska jag sitta och göra lite inlÀmningsuppgifter till min mattekurs, och fokusera pÄ det. Har redan hunnit klart första kapitlet och andra kapitlet, sÄ nu har jag drygt 4 kapitelkvar att göra sedan e jag klar!
 
Och nu till det absolut roligaste!!!!! NĂ€sta lördag den 6 juni sĂ„ ska jag Becca och VÅRAN gemensam kompis Donna trĂ€ffas hemma hos Becca! VÅR lilla V.I.P grupp om man kan sĂ€ga sĂ„! SĂ„ vi ska dricka bubbel, vin och cider, kĂ€ka god mat och Ă€ta nĂ„got som Becca kommer baka. Sedan kommer vi lyssna musik och prata om sĂ„Ă„Ă„ mycket! VĂ„r lilla V.I.P tjejdag! Och jag har gott all in för detta sĂ„ jag har till och med gjort en spellista för denna speciella dag! 
 
Och sÄklart har ni den hÀr om ni vill gÄ in och se vad det Àr för lÄtar! Har massor av andra bra spellistor ocksÄ!
Och sedan fyller min kÀra pappa 61Är den 7 juni sÄ jag lÀr va bakis nÀr jag ska trÀffa honom och fira honom.. SÄ detta Àr mina planer för denna helg och nÀsta helg! Hoppas ni gilla inlÀgget sÄ ses vi i nÀsta inlÀgg! Stay Strong!
Bloglovin♄, VĂ€nner♄ | |
Upp