Några få timmar kvar🥂

Heeeeeeej finisar!! Jag e enormt peppad inför imorgon, för imorgon är det V.I.P träff med mina bästa tjejer! Och jag kan inte mer än säga att jag är såååååååå peppad! Jag har på riktigt räknat ner i våran grupp på snapchat den senaste veckan! Och nää jag vet inte va jag ska säga! Jag e extermt glad och ser fram emot detta såå mycket! Jag har lyckats hitta en nice outfit till imorgon, Becca tyckte att jag skulle ta en klänning som jag ska ha nästa vecka den 12 juni då min kusin tar studenten.. Men så klart tyckte inte jag det, så dety kommer bli en snygg body ihop med vita kostymbycor eller svarta jeans. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Sedan kommer jag att eventuellt locka håret med en plattång imorgon, då jag inte har någon locktång här hos mig utan den ligger hemma hos min mamma. Vi får se vad det blir någon frisyr imorgon!
 
Var jue två dagar sedan jag bloggade och de har med att jag har suttit och pluggat igår och inte haft orken att blogga helt enekelt. Och idag fick jag bland annat reda på att jag blev godkänd på min första inlämning i matte, så nu är det bara några inlämningar kvar sedan boka ett slutprov och sedan e jag klar.. Men lite stress har jag som sagt.. Men de löser sig säkert!
 
Jo igår var jag och hämtade ut min kusins studentpaket vilket är en står låda, och tyvärr kan jag inte skriva vad jag har köpt då hon eventuellt KANSKE kommerläsa detta inlägget.. Och hur roligt e de att avslöja vad man köpt i studentpresent.. Sedan idag var jag och köpte födelsedagspresent till min pappa då han fyller år på söndag.
 
Idag har jag suttit och provsminkat mig inför imorgon, eftersom jag inte vet hur jag vill ha min sminkning så provsminkar jag mig typ en eller två dagar innan så vet hur jag vill se ut! Och nu har jag jue hittat en sminkning som är lätt, inte för mycket och riktigt snygg! Då de e sommar också så vill inte jag ha så mycket produkter i ansiktet!
 
 
Vi ses i nästa inlägg! Stay Strong!
Bloglovin♥, Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp