Update - 31 Maj Varberg

Jag är värkligen värdelös på att blogga.. MEN jag vill verkligen börja blogga igen och NU ska jag faktist försöka.. Okej jag har sagt detta så många gånger.. MEN jag vill verkligen försöka starta upp denna bloggen igen, och om NI har tips så lämna gärna en kommentar!
 Den 31 Maj var jag i varberg och  träffade en gammal vän till mig som jag inte har träffat på ungefär 5år tror jag. Men VI hade iallafall super roligt! Elin heter hon jag vet inte om jag har berättat om henne tidigare på bloggen om inte så var det iallafall Elin jag träffade. Och vi hade en otroligt rolig och mysig dag. Det hela börja med att hon skrev till mig och frågade om jag skulle med till Varberg med henne, och jag hade såklart inget bättre för mig så jag bestämde mig för att följa med henne. Och jag kan säga att VI skrattade såå himla mycket och pratade om exakt ALLT mellan himel och jord typ. Vi mötte även en annan vän till mig som vi umgicks med också, vilket var super roligt! Och jag kan säga att jag VERKLIGEN ser fram emot att åka på en ÄVENTYR till antingen Varberg eller Göteborg med någon av mina vänner! Här är iallafall bilder från när jag mötte Elin!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så detta va min underbara dag i Varberg den 31 maj!
Har ni tips på vad jag kan göra för att bli bättre på att börja blogga lämna gärna en kommentar så läser jag igenom dom!
Puss på er!!
Bloglovin♥, Vänner♥ | |
#1 - - Jennifer Söderqvist :

Ett tips är ju att Lägga ut inlägg med jämna mellanrum så att det alltid finns något att läsa :) sedan är det viktigt att vara sig själv och ärlig!
När det kommer till innehållet i inläggen är det ju alltid kul med skönhet, mode, smink, inredning, tips ja allt sånt! :D

Upp