Förlåt... Massor av fina bilder!!

Jag vet att jag inte har bloggat ett shit, men sanningen är att jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.Och det känns sådär för mig att sätta mig och göra ett inlägg där jag bara typ lite saker hela tiden..
Men idag så har jag gjort en rolig sak! Och det var att jag har umgåtts med en kompis som jag inte har träffat sedan studenten! Och såklart så hade vi extremt roligt, och hon har också en blogg. Lina som jag var med  idag har också en blogg, som jag länkar här! Lina så om ni trycker på Linas namn så kommer hennes blogg upp!
Men iallafall jag och Lina har inte träffats sedan typ studenten, och att träffa henne idag var extra roligt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och så hjälpte jag henne att ta lite nya bilder till hennes blogg. Jag kommer att lägga upp dessa här också. Hoppas ni har haft en rolig dag eller skoldag! Och jag vill bara säga tack till Lina som ville ta sin tid att komma till skåne för att umgås en heldag! Tack så himla mycket Lina för att du ville ta din tid att komma hit idag!😘
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bloglovin♥, Foto/film♥, Vänner♥ | |
#1 - - Petra Elisabeth:

Åh vilka härliga bilder! Älskar de gråa/rutiga byxorna och de grå, låga skorna. Vart är dem ifrån? :) // Petra Elisabeth

Svar: Dem grå skorna är från din sko, och byxorna vet jag faktiskt inte!
Anna Liljedahl

#2 - - Elisabeth:

Jättefina bilder :-)

Upp