Söndagsmys❤︎

Igår hann jag tyvärr inte blogga, för att jag skulle iväg och handla presenter och sedan iväg på 2års kalas, så igår var en fullspeckad dag. Så jag hade en lite stressig förmiddag eftersom jag skulle ducha sedan sminka mig och sedan iväg till Väla i Helsingborg. Efter vi hade varit i Helsingborg åkte vi hem snabbt och gick ut med min fina hund och bytte om till de vi skulle ha på oss på kalaset, gick ut med Milly och sedan åkte vi till kalaset.
När vi sedan kom hem på kvällen så sov Ludwigs mamma hos oss väldigt trevligt hade vi när vi kom hem, vi tittade på en film på kanal 6 som hette Sabotage har ingen aning om vad de handlade om för jag fokuserade inte riktigt. Men de jag la märke till var att dem svor otroligt mycket och sköt varandra och allt vad de nu var.
 
 
Idag ska vi inte göra så myclet, bara mysa framför tven och sedan i eftermiddag ska vi åka till Ludwigs farmor och äta kvällsmat där och ha lite trevligt! Jag tycker att detta är söndagsmys för vi bara ska mysa hela dagen och fokusera på oss och ha de trevligt!
Denna veckan är de mycket som ska göras, tror jag inte haft så här mycket att göra på väldigt länge, men de är inget som dirket stressar mig vilket jag tycker är skönt! Ska bara göra roliga saker hela vecka!!
 
Hoppas ni hade en fin helg precis som jag hade, så hörs vi!!
Puss & Kram!❤︎
Bloglovin♥, Familj♥, Vänner♥ | |
Upp