Mys fredag ❤︎

Well idag har varit en super fin dag, börja dagen med att åka till skolan och repa lite till slutproduktionen och när jag skulle gå till matsalen efter jag slutat så var det super varmt och skönt ute. Efter jag hade ätit lite så åkte jag in till stan och gick hóch handlade lite fika och fortsatte sedan bort till min farmor. Jag köpte då med mig morotskaka och överraskade henne med det, men tyvärr ville hon inte ha något så jag satt och åt lite själv med ett glas saft hah, sedan bjöd hon mig på en glassbåt också..Och man KAN INTE säga nej till min farmor, så jah satt och åt en liten glassbåt också men vad gör man inte för henne! Det är ungefär det som hänt idag, bara en helt mysig fredag helt enekelt!
 
Så snart så ska jag gå ner till tvättstugan och slänga den vita tvätten och hänga upp den färgade tvätten, sedan blir de bara att laga mat och ta de lugnt!
Hoppas ni också har det varmt och gott denna fredag som jag också har, NJUT av solen medan den är framme och njut av värmen också!!
 
Puss och Kram! ❤︎
Bloglovin♥, Familj♥ | |
Upp