TILLBAKA!!

 JAG ÄR TILLBAKA!!!! Med ett kort uppehåll TYP.. Jag åkte dagen efter julafton till min kille i Borås och firade typ jul hos honom. Vi hade de helt underbart! Jag var hos honom i ungefär 1 vecka.
 
 
Jag kom hem från Borås i fredags och då var de ungefär 1 vecka jag var hos honom i Borås, hos då hans mamma. Vi firade nyår tillsammans och hade de mysigt. Okej.. Vi satt och spelade Xbox hela nyår.. TYP. Vi åkte också och hälsade på hans bror som då bor lite mer centralt i Borås. Kalles mamma bor ca 30 minuter från stan så de är typ som stan för mig och ut till min pappa. (De tar 30 minuer från stan till min pappa.) Men så vi sov hos hans bror och hade de trevligt hos honom också. Trevligt att träffa hans tjej och honom. Eftersom jag är rätt blyg av mig (man märker av de i början sedan släpper de), men ialalfall jag är rätt blyg av mig när jag träffar nya människor och jag och Jessica(Kalles brors tjej) hon och jag satt och kollade på filmen Peter Pan. Alltså den som inte är från disney. Vi såg den som inte är tecknad med andra ord. Och jag älskar veckligen den!!
 
 
 
Denna filmen tittade vi på och det var hur mysigt som helst, sedan satt vi och pratade en lång stund om olika saker. Och jag kan säga att jag släppte bkygheten väldigt mycket vilket jag är riktigt glad för. Eftersom vi har varit hos Kalles bror några gånger så har jag släppt blygheten för hans bror men varit lite blyg för Jessica och efter att hon och jag hade pratat en lång stund efter filmen så ja.. Jag va helt änkelt inte blyg för henne längre! YES!!!
Det tråkiga var att jag blev lite sjuk i Borås, jag spydde och mådde riktigt dåligt.. Men det var bara jag som blev sjuk ingen annan, men som tur blev jag frisk snabbt vilket jag blev glad över.
 
Igår var victor hos mig och vi hade det riktigt roligt, vi spelade in en ny video och ja vi tittade på film och hade riktigt roligt. Eftersom vi har känt varandra sedan typ 2 år tillbaka så är han en av mina bästavänner! Sedan idag är jag hos min pappa, och imorgon ska jag ta en fika med min finaste halv kusin Pauline. Vi ska också gå och titta lite i affärer och ha det mysigt! Hoppas ni har haft ett bra lov, bra nyår och en bra jul för de hade jag typ utom att jag blev sjuk i en dag men de gick snabbt över!! Puss!!
 
 
Familj♥, Vänner♥ | |
#1 - - Anonym:

Den Peter Pan filmen tycker jag också om :)

Upp