School

Godmorgon på er!  Igår så var jag bara i skolan i drygt 1 timme och 20 minuter, sedan så sjukanmälde jag mig. Och hum.. Varför gjorde du det??
 
 
Anledningen till det var för att jag mådde fruktansvärt illa. Asså det jag vet inte hur jag ska beskriva det, det gick i vågor hela tiden. Jag prövade att köpa något att äta men de gick jue inte så bra.. Men försökte iallafall trycka i mig den..  Men i varjefall så åkte jag hem efter att ha sett treornas slutproduktion.  Så idag mår jag bättre! Och jag ska nog palla av 2 lektioner idag. MEN sedan ska jag jue sitta i skolan i 2 timmar och vänta på en kompis som kommer vid klockan 16.06 med tåget.. Och visst jag slutar 13.30 men det känns onödigt att åka hem och sedan tillbaka så jag ska sitta i skolan i 2 timmar och vänta tänkte jag.. Jaaaa va kul!
Puss och kram nu måste jag dra mig mot bussen!
 
 
Skolan♥ | |
Upp