Måndag

Och då var det måndag igen!! Vart ska jag börja? Som ni kanske läste igår har jag inte sovit något i helgen.. Jag kan säga att jag inte har gjort det inatt heller! Jag vet inte vad som håller på att hända..
 
 
Inatt så sov jag typ inte heller. Eller asså jag sover ett par timmar sedan så vaknar jag mitt i natten och kan knappt somna om.. Och inatt vaknade jag vid ca klockan 3.. Och sedan klockan 6 imorse.. OCH SEN klockan halv 8.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. för jahg är såå himla trött, har ont i huvudet för att JAG är så förbannat trött. Och saken är den att jag går och lägger mig i tid och grejer.. Men näää det känns som att jag INTE får sova.. Utan att jag MÅSTE vakna någon gång under natten och vara vaken... Vad vet jag.. Asså WHAAA jag vill inte ha ont i huvudet och sova dåligt.. Någon av ER som har varit med om liknande?? Eller har det såhär?? För att detta är så nytt för mig.. Jag sover lixom hela natten annars.. Men inte denna helgen..
 
Men iallafall jag börjar sent på måndagar, så det är jue ganska bra känner jag. Då slipper jag vara så himla trött.. Men just nu känns det hopplöst för mig.. Och nää jag vet inte.. Jag känner VERKLIGEN INTE för att gå till skolan idag eftersom jag är sååå trött.. Men jag måste.. Annars hallshugger mina föräldrar mig.. Nä jag bara skojar.
På onsdag kommer det bara bli 1 inlägg på hela dagen. Jag ska på konsert i Malmö med min pappa så ni vet det. Och jag har INGEN surf på min mobil för tillfället.. Så well.. Kan inte precis blogga via mobilen..
 
Och IDAG börjar min vloggvecka på kanalen, och det kommer alltså komma upp 2 videos idag kanalen. En What´s in my school bag och då dagens vlogg där ni får följa med mig från att jag går upp, till att jag åker till skolan och sedan hänga med lite i skolan samt när jag ska åka hem. Jag ska försöka filma så mycket jag kan. Och det kommer vara så hela denna veckan, ända fram till söndag! Hoppas ni kommer gilla det!
 
 
 
 
Det är såhär jag känner just nu,  att jag inte orkar något, för att jag har så ont i huvudet av så lite sömn.
Skolan♥ | |
Upp