Ny människa

Wow!! Känner mig som en ny människa. Jag har alltid ätit rätt så bra r de gäller nyttigt och lite sådant. 
Men igår så förändrades ALLT för mig. Och då menar jag ALLAT!

Jag städade hela rummet samt åkte och handla och tränade igårkväll.
Detta är lixom INTE likt mig, men jag klagar då verkligen inte. För jag mår så myclet bättre. Och jag har ju tränat ett tag, men har haft uppehåll i 2 veckor. Så nu kändes det bara skönt att få börja med det igen!  Men idag har min dag varit rätt chill. Blir alltid lika glad varje dag då jag träffar mina underbara vänner i skolan! De bästa med dem är att de verkligen backar upp en, och säger "Ah men Anna! Du klarar det!" Eller något annat! De är verkligen helt AMAZING! Men jag tänkte iallafall visa hur mitt rum ser ut nu efter att jag har städat! Sedan kommer jag också ge tips på en nyttig frukost eller mellanmål efter skolan!





Jag handlade ju igår och då köpte jag:
Yoghurt
Flingor
Gojibär
Hallon
Keso
Kvarg
Knäckebröd
Äppeljuice
Äpplen
Gurka
Allt detta köpte jag hem igår, BARA för att jag dels ska kunna ha något att äta när jag kommer hem från skolan och för att ungefär ALLTdetta jag har köpt hem är något jag gillar! OM man inte bortser från keso.. För se gillar jag inte.. Men jag kom på hur jag kunde göra den god!


Såhär gör du:
Du tar 2-3 skedar keso och lägger i en skål. Efter det dela en banan och skär den på mitten och ta ena halvan. 
När du gjort de, mosa bananen och blanda runt i skolan med keso.
Sedan tar du lite gojibär och blandar i.
Och sist men inte minst toppa med lite vanilj och rör sedan om allt!

Jag tyckte att detta blev gott, men det varierar från person till person!
Igårkväll åt jag en skål yoghurt, flingor,hallon,gojibär och ett glad juice.

Jag satt även och ritade i en bok, för att peppa mig själv till att INTE ge upp träningen lika lätt som jag gjort förr!





Detta hjälper dig om du känner att du inte har så bra själv förtroende till att träna! Och att bara se detta, för mig betyder detta otroligt mycket!! Och jag blir jättepeppad av att verkligen göra detta. Detta gör jag ju inte bara för att må bra, utan för att jag tycker att det är riktigt kul!! Så, tro på dig själv och ge inte upp så lätt! Tror du på dig själv tror JAG på dig också!  
Träning♥ | |
Upp